Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 82 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik ben zo druk! Heb weer geen tijd om de finale te maken! Ben druk bezig, er zijn al veel foto's klaar enzo.

Maar hier volgt wel een Sneak Peek.

Afbeelding
Kennen jullie ze nog? ;)
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Femke? xD

Maar can't wait ;o
en Tammie ziet er awesome uit :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese

Beetje vage foto zie ik nu. Ze lijken een beetje vervormd.. :$
Tammie heeft wit haar met lichtblauwe highlights, maar dat zullen jullie nog wel zien! :)
Ik wou haar eigenlijk blond maken met een leuk kleurtje, maarja ik vond dit toch mooier.

Leuke reacties trouwens allemaal! Dacht dat jullie een kleine vooruitblik/terugblik ('t is maar hoe je het wilt zien) wel leuk zouden vinden. :)
Afbeelding
lam6
Man met de buit Man met de buit

Leuke dagboek :D
Ik heb familie in buitenland zitten, en ik ben achteroom van een neefje, en iemand anders in de familie (schoonfamilie kant) is ook een achteroom van hem, en die heeft in de gouden kooi gespeeld (in Servië) hadden ze ook een eigen versie :P Hij was de winnaar geworden ook.

Maar, deze gouden kooi van jou is natuurlijk ook erg leuk om te volgen :p Ik ga een keer alles lezen.
Mikese

Hee Evelien! Dat klopt! De finalisten staan hier niet bij op. Er is ook een foto met hen erbij en ik heb ze vandaag helemaal gestyled voor de finale. Hoop dat jullie ze leuk vinden! Morgen de finale! :) :)
Afbeelding
Mikese

33.3 Inpakken en wegwezen

Afbeelding
'Nou, Dar, dit was het dan,' zei Melanie die nog even de masterbedroom rond keek. Hier mocht ze de laatste dagen verblijven van de Stem, omdat zij de meeste contactpunten over had. 'Ik ga het missen,' zei ze. 'Ik ook,' antwoordde Darren. 'Anders ik wel,' zei Sharon die ook binnen kwam. 'De limousine is er, jongens, we moeten gaan,' zei ze. 'Inpakken en wegwezen,' voegde ze er aan toe. 'Maar eerst een groepsknuffel!' riep Darren en hij omhelsde zijn twee medefinalisten.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie