^
Das crap :l
Dat heb ik ook zo ongeveer, alleen vind ik 2 mensen wel leuk :l
Waarvan 1 mij ook leuk vind geloof ik, en die andere die ik het leukst vind weet ik niet :l
Slik de pil weer een weekje door, anders zou ik het vandaag zijn en dan zit ik met
mijn vriendin haar verjaardag en dat is niet leuk voor mij maar ook niet voor haar.
Ik ook echt geen zin in die kut ongesteldheid ><
Liza schreef:dikke faal, ik ben graatmager, maar ik wil afvallen. ;S
Ik heb afval drang ofzo.. Want ik voel me dik, want mijn buik is opgezet de laatste dagen.. HELP? D;
ben je al ongesteld geworden?? ze zeggen dan dat je buik dan wat dikker is omdat het bloed oplslaat ofzo
neeh, ben nog niet ongesteld, maar mijn moeder denkt dat ik er tegen aanzit.. ;S
Ik moet het dinsdag weer worden.. Zal wel donderdag weer komen T.T! Maar de jongens uit mijn klas merken het niet, omdat ik altijd melig ben... Alleen ze vinden me wel vaak naar de WC gaan, maar dan zeggen ze: Moet je poepen ofzo? Hahaha.
Oee ik heb gesolliciteerd bij een gamestore ! Ik hoop zoooo dat ik wordt aangenomen *Tiener droom baan*
^k duim voor je
hoe kun je btw erachter komen op welke dag je weer ongesteld bent ?
__
k d8 k ben al klaar met ongesteldheid... doe k die maatverband weg
ga k later naar de plee onderbroek = opgedroogd bloederig....
En ik wil zwarte nagellak, witte nagellak, glitternagellak en nog een paar kleurtjes + een dun nailartkwastje + nagellak thinner.
Allemaal voor nail art Dat wordt sparen.
@ Ans: Oeh leuk! Hier zoeken ze ook iemand bij een gamestore maar ik ben nog geen 16 Nog een klein jaartje wachten! Lijkt me wel echt een heel leuk baantje
En toen zat ik weer thuis. Kut ongesteldheid. Heb echt vreselijk erge buikpijn. Heel raar, want ik heb nog nooit echt buikpijn gehad bij ongesteldheid, misschien omdat ik het pas net ben. Dit is de 4e keer.
Bleah, wanneer gaat die rot buikpijn nou eens weg.
Ik weet dat hier een aantal meiden van nail-art houden. Zelf vind ik het ook erg leuk en sinds kort houd ik een blog bij met nail-art tutorials. Het is voor de lol enzo, dus niet echt dat het supergoede kwaliteit is - zucht - en niet dat mijn Engels nou zo goed is, maar hier toch even de link voor de geinteresseerde: www.xnailz.wordpress.com Er staat pas een tutorial op, ik weet het