Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

10G Challenge, Langerak.

Dagboek over Chrissie de Waal

Ik ben nieuw op dit forum, en ik wil graag een goed begin maken op deze site. :biggrin :blush
Dus wil ik jullie graag voorstellen aan;

Afbeelding
Chrissie de Waal

Vanavond nog, komt er een update.

MVG, Esmée.

Laatst gewijzigd door Essel op vr 12 feb 2010, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Essel

Re: 10G Challenge, Langerak.

Hij doet het, ik weet wat ik fout heb gedaan...

Nu is het weekend, dus kan ik lekker veel spelen, en ik zal zoveel mogelijk proberen te uploaden dit weekend... Als ik in de bui ben, het kost wel veel tijd zeg! :scared

Nouja, ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vinden!
Essel

Deel 1

Afbeelding

Dit ben ik op mijn nieuwe stekkie, ik ben van Riverview, helemaal in mijn eentje verhuisd, naar de grote stad Sunset Valley. Ik ga proberen hier een familie van 10 generaties te stichten...

Afbeelding

Ik heb nog wat geld overgehouden, zodat ik wat meubels kon kopen... Geld om er een muur omheen te bouwen heb ik nog niet.

Afbeelding

Hier lig ik dan, op mijn bed, ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen. Ik heb me vanochtend al ingeschreven bij het gemeentehuis. Ik ga maar eens een baantje zoeken.

Afbeelding

Als snel kom ik een restaurantje tegen, waar in de etalage een bordje staat;

Medewerkers gezocht. Aanmelden tussen 10 uur 's Ochtends en 3 uur 's Middags

Snel kijk ik op mijn horloge, ja ik heb nog een halfuurtje tijd.

Afbeelding
Nog voor 3 uur hoor ik dat ik ben aangenomen, ik bel snel even met mijn vriendin Molly French. Heel grappig is het, dat zij mijn baas is. Dat wisten we nog helemaal niet!

Afbeelding
Ik heb nog geen tijd gehad vanamiddag om te eten, dus dat doe ik nu wel even snel...

Afbeelding
Dan duik ik snel mijn bed in, want ik moet morgen natuurlijk wel fris zijn... Op mijn eerste werkdag! Ik vind het zo spannend!

Afbeelding
Jaa! Om precies 2 uur word ik opgehaald om naar mijn werk te gaan. Ik ben er helemaal klaar voor.

Afbeelding
Het ging zo goed, ik heb natuurlijk een heel goede band met Molly... Dus dat scheelt. Na het het werk, ga ik even in het park eten. Gezellig!

Oké, dit was de eerste update.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!

Xx Esmée
Essel

Gisteren startte ik de sims op, en deed hij het niet. Ik was al mijn families kwijt, en mijn screens.Vandaag heb ik de sims 3 opnieuw geïnstalleerd, en nu doet de familie Langerak het weer.
Maar ik ben wel al mijn screens kwijt, dus ik zal nu opnieuw foto's moeten maken...
Vanaf waar ik gebleven was, dus ik zal een deel moeten vertellen zonder foto's.
Zometeen komt er een update.
Essel

Nou de update...

Chrissie heeft al een aantal keer promotie gemaakt, nu kan ze een huisje bouwen... Als ze bezig is met het verfen van haar huisje, ziet ze opeens een aantrekkelijke man... Chrissie stelt zich voor, hij stelt zich voor als Dustin Langerak.

De weken vliegen voorbij, Chrissie denkt vaak aan de ontmoeting met Dustin. Ze besluit hem te bellen. Hij neemt op... Chrissie vraagt of Dustin nog een keertje langs wil komen. Natuurlijk, ik kom er over een tijdje aan! Chrissie is erg benieuwd naar zijn leven, ze ontdekt dat hij getrouwd is met Iliana Langerak. Daar kan ze toch niet zomaar tussen gaan stoken?

Maar jawel hoor, Dustin word verliefd op Chrissie... Hij wil scheiden van Iliana, en zo gebeurt dat ook. Chrissie vraagt of Dustin bij haar wil wonen, jahoor! Snel verbouwen ze samen, er komt nu een slaapkamer...

2 Jaar later horen Chrissie en Dustin het bekende trouwdag muziekje... En de huwelijksnacht ontbreekt zeker niet!

Als Chrissie een paar dagen later kotsend boven de wc hangt, word het haar allemaal wel duidelijk... Ze koopt een zwangerschaps test, en jahoor. Hij is positief! Nu heeft ze een belangrijke taak op zich.
9 Maanden later, word zoontje Florian geboren...

Florian is pas net geboren, als Dustin belt met het adoptie bureau. Chrissie en hij hebben voordat Chrissie zwanger was, besloten een kindje te adopteren... Nu ze horen dat hun kindje is overgevlogen vanuit de Nederlands Antillen, zijn ze heel blij. 1 week later, word er aangebelt... Hun kindje staat voor de deur; Rosanne Langerak.
2 Jaar later, is Florian opgegroeid tot peuter, en Rosanne tot tiener. Chrissie en Dustin belanden per ongeluk in bed, en het was niet gepland, maar Chrissie is weer zwanger...

Dit was de update nog niet, nu komt er een update met screens.
Essel

Afbeelding
Dit is de familie Langerak tot nu toe... Moeder Chrissie, Vader Dustin, Dochter Rosanne, en Zoontje Florian.

Afbeelding
Chrissie houd erg van schilderen, en dat is te zien... De uurtjes schilderplezier leveren altijd mooie resultaten op.

Afbeelding
Rosanne vind de beer erg leuk, ze speelt er vaak mee...

Afbeelding
Chrissie moet even een luchtje scheppen, ze word moe van al die mensen binnen... Een hoogzwangere vrouw... Ze heeft veel taken in dit mooie huis... Haar man Dustin is met pensioen maar wil graag een beetje met rust gelaten worden, en zich voor bereiden op zijn laatste levensdag. Dan is er nog Rosanne, zij houd van studeren en computeren. En Florian? Tja, die is nog niet zo ver, voor de huishoudtaken...
Opeens voelt ze een steek in haar buik, dit herkende ze van de dag dat Florian werd geboren. Snel rent ze naar binnen.

Afbeelding
Jahoor, als ze net veilig binnen is, breken haar vliezen. Ze verliest nogal wat vruchtwater!
Het hele gezin, is bang. Maar verheugen zich op de komst van de kleine.

Afbeelding
Na een 4 uur durende bevalling, word dochter Lauren Langerak veilig ter wereld gebracht.

Afbeelding
Daar staan moeder en dochter dan, Chrissie is erg moe, maar kijkt met trots naar haar nieuwe wondertje.

Afbeelding
Chrissie neemt de verzorging op zich, dag en nacht...

Afbeelding
Lauren word snel groot, hier is ze alweer peuter.

AfbeeldingSchilderij van Chrissie.

AfbeeldingFlorian staat klaar voor zijn groeistuip.

Afbeelding
Aaaah schattige Lauren.

Dit was de update, morgen mischien meer...
Essel

Dankje :biggrin

Maar ik speel er niet zo veel op hoor, ik had al een tijdje het idee in mijn hoofd zitten voor een 10G challange, en toen heb ik deze familie gemaakt... Dat is denk ik een maand geleden, dus kon ik nu een lange update doen! :wink:

Snap je?

Xx
nelle___x
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Ja, je moet echt ver der doen!
Ik lees altijd de dagboeken en vind het echt super gemaakt..
Lang wou ik zelf ook zo iets maken.. Maar de moed om er aan te beginnen heb ik niet...

Zeker verder doen!!

xx
Essel

Er komt vandaag weer een upload :wink:
Denk ik, als ik er zin in heb... :S
Ik heb net een andere familie gemaakt, en daar wil ik denk ik ook een dagboek over uitbrengen, nouja, wie weet. :sleep
Essel

Nee, sorry, door die nieuwe familie heb ik geen zin meer om er mee te spelen. Dus kan ik niks anders zeggen dan...

:crying !DIT DAGBOEK STOPT! :crying

Maar ik heb besloten wel een dagboek te maken van de familie la Grand. Dus kijk snel in het het dagboeken topic.

Groetjes, Essel.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie