Het is maar een simssoap hé

Marco duwde Samuel van zich af en ging ervandoor. Samuel wilde erachterna gaan maar toen kwam Mariska opeens.
"Ik dacht al dat er iets niet klopte!"

Mariska wilde Samuel vasthouden maar Samuel begon te vechten om zich los te krijgen.
"Wat wil je, wie ben jij?" zei Mariska.

Helaas voor Mariska was Samuel iets te sterk voor haar, en verloor ze het gevecht.
"Ik heb de politie gebeld!" riep Marco vanaf beneden.
"SHIT!" dacht Samuel.

Samuel rende naar buiten maar de agent was al aangekomen.
"Halt! Blijf staan!" riep de agent. Samuel luisterde niet en rende terug de villa in.

De agent was hem al na een paar seconden kwijt geraakt.
"Ik weet zeker dat hij voorbij de trap rende!" zei de agent.
Marco die al aangekleed was rende de trap op.
"Dan zou hij boven zijn, denk je ook niet?" zei Marco geirriteerd.
Maar ook boven hebben ze niemand kunnen vinden...De agent ging zonder succes weer weg uiteindelijk.

Samuel was de tuin ingevlucht en ging zich daar om kleden, na een halfuur kwam hij weer naar binnen.
"Waar was je? Er was net een enge fotograaf hier in huis! Heb jij hem gezien?" vroeg Mariska. Samuel deed alsof die van niks wist.
"Nee, ik was even wandelen. Ik heb niks gezien."

Ondertussen hadden Shanna en Julia een goed gesprek over de toekomst.
"Je werd te huwelijk gevraagd door John een tijdje geleden, word het niet tijd dat jullie plannen worden doorgezet?" vroeg Shanna.
"Mam, hoe kan ik nou trouwen na alles wat er is gebeurd? Mijn zusje is vermoord, ik was ontvoerd geweest!" zei Julia.
Shurlien zat alles af te luisteren.

Ze belde stiekem Tina op.
"Hihi, zo te zien gaat het huwelijk van Julia en John nog voorlopig niet door." zei ze door de lijn.
"Lekker boeiend, ik ga zo even Leyla pesten. Daar heb ik meer zin in!" zei Tina.
"Zijn David en zij niet meer bij elkaar gekomen?" vroeg Shurlien.
"Nee, en dat moet ook blijven zo! Hahahaha!" zei Tina met een gemene lach.
"Wat ben je toch een trut, maar wel mijn trutje, hihi!"

Opeens kwam Shanna aanlopen en Shurlien ging gelijk ophangen.
"Wie is jouw trutje?" vroeg Shanna.
"Zit jij mij soms af te luisteren, dat is zo onbeleefd!" zei Shurlien.
"Moet jij zeggen, mevrouw roddelaar." zei Shanna boos.
"Je mag dan wel de dochter zijn van mijn man, maar ik houdt je in de gaten." dreigde Shanna.

Tina kwam weer onverwachts binnen vallen bij Leyla.
"Dag schoonheid, hoe bevalt je vrijgezellen leventje?" vroeg Tina.

"Rot op, Tina!" zei Leyla kortaf.
Tina pakte haar spiegeltje erbij.
"Weet je, ik ben nu ook alleen, maar alle lekkere jongens uit Droomzicht staan allemaal in de rij voor mij. David was gewoon een tussendoortje wat ik hard nodig had." vertelde Tina om Leyla gek te maken.

Leyla keek opeens naar Tina.
"Weet je, ga jij maar weer eens terug naar de winkel. Daar hoort een Barbie thuis in een doos!" zei Leyla.
Tina ging kwaad weg.

Wax kwam op bezoek bij zijn zoon Jackson.
Hij zag dat Kim en zijn kleinzoon er ook waren.

"Zeg, Jackson. Vind je het goed als ik even met Kim mag praten?" stelde Wax voor.
"Wat wil je van haar?" vroeg Jackson.
"Niets, ik wil gewoon haar even het allerbeste wensen, als familie onder elkaar. Nu jullie weer samen zijn." Jackson reageerde verbaasd.
"Hoe weet jij dat?" vroeg hij.
"Droomzicht is een kleine plaats, nou vooruit. Geef mij de kans om het goed te maken!" zei Wax.
Jackson ging met Rik naar buiten en liet Wax en Kim alleen.

Wax keek opeens boos naar Kim.
"Ik weet niet wat mijn zoon in jou ziet, maar ik kan je één ding beloven: Jullie komen NOOIT weer bij elkaar. Daar ga ik persoonlijk voor zorgen." dreigde Wax.
Kim was in shock.
Volgende keer weer een update