g1 Emilay. 1.2 Verliefd? Update 12/11/11

Ik had vanochtend gekeken op
http://www.datenu.nl en ik had een afspraak gemaakt met een van de mannen hier in Barnacle Bay. Hij heet Finn Annan. Eerst moet ik even mijn ontbijt opeten, vaatwasser inruimen en mezelf omkleden. Dan kan ik naar zijn huis toe gaan.

´Hé, woont Finn Annan hier ook?' 'Ja, hoezo?' 'Nou, ik had op
http://www.datenu.nl met hem afgesproken. IK heb een date met hem.' 'Nou, dan vergist u zich, want ik ben de dochter van Finn en hij is getrouwd.' 'O, nou sorry voor het ongemak dan. Ik ga maar, een fijne dag verder !'

Wat een vieze oplichter zeg! tja, ik kan natuurlijk niet mijn avond laten verpesten. Dus ik ga mooi naar de plaatselijke kroeg. Misschien lopen daar nog wel een aantal leuke mannen rond. Ik moet er uiteindlijk toch eentje vinden..

'Haha, hoe heet je?' 'Micheal Sofa, jij?' 'Emilay Puma.' 'Mooie naam, Emilay.' 'Dankje, maar ik begin het hier een beetje saai te vinden het is zo leeg, kom je mee naar mijn huis?' 'Ja, natuurlijk kom ik mee.'

'Het is echt nog helemaal niet laat.' 'Ja klopt.' 'Waarom kijk je zo sip?' 'Het is vanavond precies 15 jaar geleden dat mijn zusje dood is gegaan.' 'Ik snap je helemaal, over 2 maanden en 6 dagen is mijn moeder 6 jaar geleden overleden. Ze is vermoord door mijn vader.' 'Hé Emilay, ik ben er voor je.' 'Ik ook voor jou.'

*onder het kussen door* 'Ik, ik denk dat ik verliefd op je ben Emilay.' 'Ik ook op jou.' Maar ik ga hem natuurlijk geen verkering vragen, dat moet de man doen. Duhh. 'Wil je verkering met me?' 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen.'

En wat er die avond is gebeurd, is verder niet van toepassing.

*inzichzelf* Ik was er eindelijk achter gekomen waar ze woonden. En ik had haar helemaal gevolgd.
Ze lijkt zoveel op haar, ik kan het gewoon niet aanzien. Dit is echt het enigste wat ik kan doen. Ik moet wel. Oke, er is nu niemand in de buurt.

*dichterbij*

'Aaah, wat gebeurd er !?' 'Hou je mond!' 'Maa..' BAMM.
Al wat leuker?
Tot de volgende Update.