Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 75 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Je was echt een leuke kandidaat Ansje! Je bent vijfde geworden en was één van de publieksfavorieten, dus een afgang was het niet, hoor! Leuk dat je mee wou doen! (En nog gefeliciteerd dat je nu volwaardig teamlid bent bij SN!) :D

Je krijgt zo nog een PM'etje van me. ;)
Afbeelding
Mikese

32.1 Het aanbod

Afbeelding
'Beste bewoners,' begon de Stem. 'Zoals jullie weten word de finale gespeeld met drie kandidaten. Aangezien jullie nog met z'n vieren zijn, moet er nog een kandidaat weg. De lamp voor jullie herkennen jullie vast nog wel. Als deze lamp rood is kan er op gedrukt worden. Dit keer word hij wel op een andere manier gebruikt. De eerste van jullie die straks drukt als de knop rood word, wint 100.000.' De monden van alle kandidaten zakten een beetje open. 'Maar..' begon de Stem. 'Die 100.000 win je niet zomaar. Je moet er iets voor inleveren.' 'Wat dan..?' vroeg Melanie. 'Je plek in de finale. Als je kiest voor de 100.000 moet je onmiddelijk de villa verlaten. Het voordeel is dat je sowieso vertrekt met geld.. veel geld, in tegenstelling tot de twee mensen die de finale verliezen. De lamp gaat zo op rood en zal 24 uur aan blijven. Niemand hoeft te drukken, in dat geval gaan we door met de gewone eliminatieronden.' De bewoners van de villa keken elkaar aan.

Afbeelding
'De knop zal nu rood worden.' Wat de Stem zei gebeurde ook onmiddelijk. De knop werd rood, net als alle lampen in het huis. 'Als niemand drukt, zie ik jullie over 24 uur terug.'
Afbeelding
Mikese

@Refurb: zoals ik al gezegd had, het zijn 2 verschillende eliminatieronden. Tijdens Darrens eliminatie kunnen mensen hem wel blocken, maar dan moet die kandidaat aangeven dat hij/zij dat tijdens Darren rode stoel moment wil doen, anders geld de blocker gewoon voor de reguliere eliminatieronde. ;)
Afbeelding
Mikese

32.2 Overwegingen

Afbeelding
Joe was na het nieuws gelijk naar buiten gegaan. Hij moest nadenken. Ik ben hier al vanaf het begin. Ik ben in een rechte streep richting het miljoen gegaan, moet ik dan nu genoegen nemen met een tiende deel er van? Aan de andere kant is mijn populariteit erg gezakt sinds het begin, misschien haal ik de finale niet eens en dan is dit een goede uitweg.

Afbeelding
Melanie had plaats genomen aan de bar. Ze had wel zin in een drankje, maar toen ze eenmaal zat besefte ze dat ze belangrijkere dingen aan haar hoofd had. Misschien wel de belangrijkste keuze van het hele spel. Ik ben hier al zo lang. Zo langzamerhand zit ik hier niet meer alleen voor het geld, maar ook om m'n eer te behalen. Ik heb een grote kans om de finale te halen, maar het publiek verkiest Darren de laatste tijd zo vaak boven mij. Misschien win ik niets in de finale, terwijl ik deze prijs kan grijpen. Aan de andere kant.. wie bepaalt wie er wint? Het publiek? Gaat het om het aantal contactpunten? De meeste publieksstemmen?

Afbeelding
Sharon had er een boek bij gepakt. Niet dat ze echt las, maar ze wou niet dat haar medebewoners zagen waar ze echt mee bezig was in haar hoofd. Ik ben gekomen voor het miljoen. Moet ik me nu af laten leiden voor een mindere prijs? Ik denk dat ik af moet wachten of er iemand anders drukt. Als er niemand drukt komt er een eliminatieronde en dan kan ik wel eens de pineut zijn. Maar wat zou het een anti-climax zijn als ik na al het vechten voor een finaleplaats er zelf voor kies om er vandoor te gaan. Of zou het juist slecht staan als ik het geld niet neem en in de finale als laatste eindig? Dan heb ik niets! Wat zou er mee tellen in de finale? Ik heb geen contactpunten. Geen publieksstemmen. Misschien is die 100.000 nog niet zo'n slechte uitweg..

Afbeelding
Darren was op zijn bed gaan liggen en had zijn ogen gesloten. Zou het wel eerlijk zijn als ik naar de finale ging? Ik ben al een keer thuis geweest en ben hier als laatst gekomen. Misschien moet ik het de andere drie gunnen. Ik kan met 100.000 weg, dan eindig ik dus in principe op de tweede plaats. Dat is toch goed? Goed genoeg? Maar ik heb hier ook niet uit m'n neus zitten vreten. Ik ben altijd goed en eerlijk geweest. Misschien is het juist goed als ik het miljoen krijg. Of toch niet?
Afbeelding
Mikese

FranSor schreef:Mikese, volgende keer Of langer wachten Of je vorige bericht bewerken. Dit is powerposten. ;)
Ok, maar ik vind het het 'mooist' staan als je voor een nieuwe up een nieuwe post gebruikt en ik moest antwoord geven op Refurb. En daarbij is het topic niet hoger gekomen in de Nieuwste Reacties lijst gekomen door de posts. Maar als het een probleem is voor jullie zal ik er op letten. ;)
Afbeelding
Mikese

Ik denk dat dat geen verkeerde beslissing zou zijn als ze het doet. Tenminste.. ligt eraan hoe het publiek stemt. Ik hoop dat Ansje snel de poll online zet!
Afbeelding
little devil
Podium hulp Podium hulp

NOOOOOO! niet Ginger!!!
Zij was mijn favo.... :cry
net als Lilly! :cry

ben wel heeeeel benieuwd of er iemand gaat drukken! ik zou het denk ik niet doen... dan zal je je als sim altijd afvragen; wat als ik nou niet had gedrukt?!?

maar aan de andere kant, als je niet drukt en je verliest, dan wens je weer dat je wel had gedrukt...

vervelednde situatie voor de kandidaten! *goedgedaanMikese!!* :P
onderschrift verwijderd door hiki

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie