Nog even iets voor de mensen die graag een (zwarte) eenhoorn willen:
ik heb hem al 2 keer gezien bij een bepaalde visvijver in de bergen. Niet die met gebouwtjes, maar die met alleen maar groen. Zelf heb ik hem gewoon laten lopen
Het is heel eng maar ik had samen met mijn nichtje dus het spel voor het eerst uitgeprobeert en toen hadden we paarden gemaakt en toen stonden overal tuinkabouters in de vorm van een dier en die verandere van vorm ( zitten, liggen, staan) overal op het tarras voor de deur in de wei en ze stonden altijd op een andere plek haha. .
Tipje als je wilde dieren wilt vangen; Koop VERZAMELHULP bij levenslange beloningen, hier staan nu ook de wilde dieren voortaan bij. Je kan dan kiezen uit vogels, hagedissen, knaagdieren, slangen etc. ( volgens mij stonden paarden er niet tussen.. )
En de wilde dieren zijn alleen te vinden wanneer de zon onder is
Ik kwam ervandaag achter (weet niet of het al eerder kon dan in beestenbende) dat mijn sims nadat ze getrouwd waren de optie kregen: ondeugend doen
Ik dacht ach dat is vast weer billen knijpen ofzo, maar nee ipv dat ze dat deden of zoals ik aanklikte de bruiloftstaart moesten aansnijden gingen ze elkaar kietelen en daarna ojaa doen in bed
En voor de simmers die hun veulen niet kunnen laten slapen in een stal die je in een schuur hebt gezet: zorg dat je tussen de stallen 1blok ruimte ertussen houd, mijn veulen was er bijna geweest want hij kon maar geen dutje doen in de stal maar toen ik dus de stallen van elkaar afhaalde(had er 3) toen kon het pas.