Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 17 van 27

Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Imme schreef:M'n sims sloot weer ineens vanzelf af :O Alweer die stomme foutmelding van dat het niet meer reageert.
Hier heb ik ook last van...heb geen downloads buiten de store, heb de items wat bij de LE versie zaten al eruit gehaalt (omdat ze zeiden dat dit problemen gaf) en heb je cache bestandjes al verwijdert.

Nu maar wachten op een patch zeker? :(
Het ene moment kan ik 2 uur spelen, het andere moment nog geen 5min...
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Imme
Teamlid Teamlid

^Ik heb ook alleen store downloads en ook de LE. De cache bestandjes heb ik dacht ik nog wel, maar de ene keer heb ik helemaal geen last van dit probleem en de andere keer heel vaak per keer. Vandaag meerdere keren. Ook ging ie heel raar vast hangen, alles bewoog nog en ik kon mijn pijl bewegen maar kon niets aanklikken. Nu maar hopen op de patch inderdaad. :)
Dinges
Orgaandonor Orgaandonor

Dinges schreef:Ik heb ook een paar problemen met de sims sinds ik beestenbende heb geinstalleerd. het spel loop heel vaak vast tijdens het spelen, bij het hoofdmenu zie ik wel een foto van mijn huishouden maar geen foto van het huis dit is gewoon een leeg vak. ik heb nou ook een aantal keer gehad dat de leeftijd van mijn sims ineens anders waren zo had ik vandaag toen ik ging spelen dat mijn sim spontaan een volwassene was geworden en nadat mijn spel (na een uur) was vastgelopen en ik alles wat ik gedaan had weer kwijt was had ik het spel weer opnieuw had opgestart en na een klein poosje spelen kreeg ik een melding dat mijn sim jarig was en werdt hij ineens een oudere....
Zijn er andere die deze problemen ook hebben?
Als iemand een idee heeft voor een oplossing hoor ik dit graag.
nogmaals, is er toevallig iemand die deze zelfde problemen heeft gehad?
*Emma*
Snackventer Snackventer

Ik probeer dus die eenhoorn te krijgen
situatie :
Ik ben beste vrienden voor altijd met die witte eenhoorn
en stuur hem een verzoek voor bij ons te wonen
maar hij weigerd en zegt dat ik moet aantonen
dat ik van alle wezens hou
wat moet ik doen ?
Ik wil graag antwoord
Groetjes Emma
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

De eenhoorn bedoeld dat je met 3 andere dieren uit je huishouden (dus echt je eigen huisdieren) beste vrienden moet zijn (volgens mij beste..) en dan kun je hem wel toevoegen ! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
arnoud
Podium hulp Podium hulp

do-re-mi schreef:ik had dus nu al de downloads verwijderd, en nu elke keer als ik opstart loopt hij na 5 minuten vast en sluit hij zichzelf dan af. ik heb het al meerdere keren gedaan. :(

em sims eraf goien en er opniew opzetten bakup van opgeslage bestanden maken
de enige logica die ik leuk vind is onlogica
Afbeelding
merlin004
Orgaandonor Orgaandonor

Ik heb een probleem met het spel.
Toen ik het spel gekocht had kon ik hem gewoon installeren maar nadat ik een poppetje enzo had aangemaakt was mijn laptop uitgevallen omdat die te heet werd aan de onderkant door de ventilator daarna had ik mijn laptop weer opgestart en stopte de cd er weer in en moest ik het spel ineens opnieuw installeren en dat heb ik niet elke keer als ik sims3 beestenboel heb afgesloten of als mn laptop is uitgevallen weet iemand of dit aan mn laptop licht of tog aan de cd of heb ik iets verkeerd geinstalleerd?

Kan iemand mijn helpen ik vind het heel iritand en ik heb het spel nog niet echt kunnen spelen terwijl ik me er zo op heb verheugd.

groetjes merlin

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie