Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 18 van 83

xxxpda112
Snackventer Snackventer

Re: Het grote school-topic

ik ga door, ik leer gewoon, alles.
niet opgelet met een hoofdstuk? niets gedaan? snap ik het niet? en het proefwerk komt,
straf ik mezelf gewoon door het HELE hoofdstuk opnieuw te maken en na te kijken.
het gaat best goed nu, alles telt nu al wel mee voor mn examen -,- en ik ben echt zo van
uh oke laat maar zitten ga wel even buiten sigaretje roken ofzo.
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Mijn concentratie is soms ook heel ver te zoeken :sweatdrop Gisteren heb ik wel al mijn huiswerk gemaakt zodat ik vandaag alleen maar hoef te leren en verder niets :D
Love your life
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Oh jee, we krijgen een invaller voor geschiedenis. En er zullen vast en zeker naamgrappen worden gemaakt?
Hoezo? Nou ja, z'n achternaam is 'Monster'. Wel toepasselijk met Halloween e.d. :P
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Nu zijn er weer heerlijke nieuwe regels voor leraren op school: Ze mogen de klas niet meer uit tijdens de les.
Dus ik had een nieuw boek voor Engels nodig omdat ik 'm uit had. Kon ik de rest van de les niks gaan doen omdat hij geen boeken mag pakken :P
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ lol...
ik hoop niet dat dat bij ons gebeurt... want het is altijd zo leuk, als we in een lokaal zitten en er een andere leraar binnen komt en die gaat dan even over koetjes en kalfjes praten met de leraar waar wij dan les van hebben xD
heerlijk is dat...

V oh ja, die kan ook...
of wat ik vandaag had, dan zit er al iemand waar we les hebben in het lokaal, zegt de leraar wacht hier even... komen er een concierge en een leraar aan, die zeggen dat we weg moeten... wij weer weggaan... de andere leraar ons zoeken... uiteindelijk had hij ons gevonden en werd hij boos... omdat wij naar die concierge en die leraar luisterden...

Laatst gewijzigd door djon black op wo 02 nov 2011, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

djon black schreef:^ lol...
ik hoop niet dat dat bij ons gebeurt... want het is altijd zo leuk, als we in een lokaal zitten en er een andere leraar binnen komt en die gaat dan even over koetjes en kalfjes praten met de leraar waar wij dan les van hebben xD
heerlijk is dat...
Doen ze bij ons ook. Vooral mijn mentor, die vindt dat ook geinig.
Nog zoiets.
Zitten wij een toets te maken, kijken ik en mijn mentor elkaar aan, dan opeens BAM slaat ie met een houten hamer op tafel :lol
Iedereen schrikt zich dood :P
En dat doe ik dan zelf ook wel eens, mijn tas weegt namelijk een paar miljoen ton(en dat zijn geen boeken :U), dus als ik die van twee meter hoog op de tafel donder... :fluit
Die transformator van 11 kilo laat een mooie deuk achter xD
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Matthieu schreef:^neem jij een transformator mee naar school? xD

Mijn mentor heeft een zoontje :sleep
Duss misschien hebben we morgen weer verval xD
Ja, ze laten zo'n beetje alles toe bij natuurkunde/scheikunde(tenminste, als je er wat van weet), dus had ik een 4 kV jacobsladder gemaakt en mee naar school genomen.
Alleen trok dat ding alle stoppen er uit, want de stoppen op school zijn maar 6 A :/
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ lol... dat zal bij mij op school echt nooit gebeuren, iemand die een transformator mee neemt... ;)

morgen alweer om 11 uur uit!!!!
weet allang niet meer waarom, maar goed... boeit niet... xD
ohw ja, en heb een 8,5 voor so duits en een 10 voor Natuurkunde :fluit
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie