Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 124 van 250

djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ ach, kan je gewoon kijken, hoe het is... weet nog toen ik voor het eerst een middelbare school in liep. xD en je maakt wel nieuwe vrienden hoor, als je je daar zorgen overmaakt.

ik wil kwijt dat ik de donderdag en de vrijdag, vooral vrijdag... heerlijke dagen vind. Op vrijdag, heb ik namelijk als echte leer vak alleen maar scheikunde. ;)
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^^ je overleeft heus wel een hoger/lager niveau ... Succes (:

mijn vriendin was gister ... weet niet hoe het moet zeggen ;p
Maar ze zei dat ze niet meer als een kind denkt maar als volwassene. en toen zei ze dat ze later een goeie baan wou en niet in de sh*it wou blijven.. k d8 toen echt Wie wilt dat wel ? en toen zei ze dat k teveel als een kind denk ;s toen zei k dat ben k toch ook ?? toen ging ze een heel verhaal over kinderlokkers houden ;s
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

poeh, over dik vijf weken mijn eerste advies. ;S
En morgen verjaardag van onze meester, kheb winegums gekocht. ;D
Ik ga denk ik volgende maand al op middelbare scholen kijken.. ;o
Ik ben moehh en wil simsen, maar dat gaat niet. :l
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Oké, mijn vriendin en ik hebben een hele domme theorie over de schoolkeuze van een vriendin van ons ;s
Haar schoolkeuze slaat *bot gezegd* nergens op. Het is vet ver weg, heeft niks speciaals voor haar en ze kent er geen mensen, zover wij weten.
Wij denken dat ze naar die school wil enkel omdat het haar geluksgetal had in het Bruggerboek ofzo ;s
Sorry hoor, maar als het waar is, vind ik het nergens op slaan ;s Maar ja, het is haar keuze en als het nou ver weg is of niet - de verste school die erin stond, en ook echt ver weg- , waarschijnlijk luistert ze toch niet naar ons, als we zeggen dat ze misschien beter naar scholen die echt iets speciaals in haar richting doen of iig dichterbij zijn ;s

Edit; Het is niet omdat ze niet naar de school waar ik miss naartoe ga gaat, maar ik denk echt dat ze straks spijt heeft ;s
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Dacht ik eerst ook, maar uiteindelijk bleek het een fijne school te zijn. Je moet gewoon bij een aantal scholen gaan kijken, dan weet je ook gelijk hoe je je er voelt enzo ;)

Omg, dit is gewoon super triest, het viel me al op dat Mickey (een paard van de manege) er niet was woensdag, krijg ik net een sms je van mijn vriendin, dat hij dus dood is. Waarschijnlijk naar de slager :x
Echt super triest, het was altijd zo'n vrolijk paardje. Deed altijd zijn oren naar achteren als je naar 'm toe liep, maar uiteindelijk wilde hij knuffelen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Smiley
Snackventer Snackventer

^^Gewoon bij een paar scholen kijken waarschijnlijk zit er wel een leuke school tussen. Ik zit nu in de brugklas op een leuke school. Maar goed ik wist al jaren dat ik hier heen wilde. Kies geen school waar veel uitval is ook al lijkt het leuk. Een vriendin van mij zit nu op een school: maandag 2 uur les dinsdag 9 uur les woensdag 3 uur en donderdag 7 en vrijdag 1. Zo ongeveer. Dat is gewoon niet normaal. Dat geeft aan dat het een slechte school is. Ik heb gewoon af en toe een uurtje uitval en nooit meer dan een half uur huiswerk.

Ik heb m'n eerste onvoldoende in 8 jaar. die ga je sowieso halen in de brugklas, maar goed ik had du een 4,5 voor Nederlands. Mijn ouders boos, ik denk waar sláát het op ik sta toch nog steeds voldoende.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
o0simsfreak0o

@Sanne: aawh :(

sims is trolling me...
mijn sim heeft van die accesoire wimpers en nu is ze dus zwanger
en die wimpers zijn opeens rood geworden :'3
dus kan ik dat niet veranderen :'3 vervelend nu loopt ze 3 dagen rond met rode wimpers

en ik heb gister een mug gered van de dood, want muggen plagen mij niet en dan hoeven ze van mij niet dood :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
xxxpda112
Snackventer Snackventer

ik moet even met iemand praten, die ik wel kan vertrouwen..
stuur pm ? :$
-
V ik zit er net, en het is best een raar verhaal, dus ghehe..

Laatst gewijzigd door xxxpda112 op do 27 okt 2011, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
Simmielove

@Jer&Hikari
Thanks.. Ik moet wel zeggen dat ik bang ben dat mijn favo ook weg gaat, omdat ze het over beide hadden. Maar dan ga ik echt janken :x

@pda
Ik zou iemand uitkiezen die je het meest van het forum vertrouwd ;)

Ik moet gaan slapen maar heb geen zin.. En ik wed dat mijn vriendin boos ik omdat ik niet terug sms ;3
En ik zit erover te denken weer verder te gaan met CC voor de sims te creëren, ben er alleen niet zo zeker van :x
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
o0simsfreak0o

^ yay! ik droeg mijn buitenbordbeugel op de basisschool met plezier de heledag lang :'3 ookal hoefde het maar 14 uur als ik dat niet dee dmeosten er tanden uit en nu heb ik nog al mjn tandjes :3

en Sanne had iets ontdekt op het Amerikaanse forum dat iemand mijn foto's stal van mijn sims o; en het als haar eigen claimde en ze gebruikte ook nog een foto van een sim van mij in haar sig...
gelukkig upload ik mijn sims niet anders zou het nog erger zijn :'3
maar alweer bedankt Sanne :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove

^^
Geen dank ;D

Zo logeren bij opa & oma. Heb er zin in ;D
Vanaaf lekker pannekoeken eten :swing
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten