Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 13 van 20

Romy
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Ik heb even dit topic doorlopen en wauw!!! wat een mooie huizen zijn er gemaakt! :thumbsup Ik zou zowaar zin krijgen om zelf weer te beginnen bouwen. ik heb heel erg leuke ideetjes gezien. Mooi werk allemaal! :thumbup
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

LANDGOED 'KLATERWATERVAL'

Dit is mijn inzending voor de S3N bouwwedstrijd met als thema Landelijk.

Het huis zelf is niet zo groot als het lijkt: het leven van de bewoners speelt zich voornamelijk buiten af.

Er is plaats voor 5 mensen: er is een woonkamer / keuken, dat is 1 ruimte, een babykamer, 2 slaapkamers en 2 toiletten. Verder zijn er 2 balkonnen op de eerste verdieping en 2 terrassen op de begane grond.

In de tuin staan nog 2 gebouwtjes: 1 half overdekte ruimte voor BBq's en feestjes en een schuur die omgebouwd is tot kinder speelkamer. In de tuin is ook de trap naar de kelder.

Klein probleem bij dit huis: ik heb bijna alle Sims 3 Store sets ... wat blijft er dan over als je die niet hebt en het landhuis in je spel zet?

(Als je op de screens klikt zie je een grotere versie)

Afbeelding

In de eerste screen zit een foutje: de kleine foto linksonder is niet de entree maar de garage.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Timon4
Podium hulp Podium hulp

Ik heb onwijs veel zin om te simse. maar op een of andere manier sluit de sims zichzelf af als dat intro filmpje begint. ik heb toen die éne upload gedownload (1.7 ofzo) maar hij doet nog steeds hetzelfde. en ik was net van plan om een nieuw huis te bouwen, ik had zoveel ideeën. maarja, geen nieuw huis voor mij dus. :thumbdn

Oplossingen zijn altijd welkom :thumbsup
Bakie
Oplichter Oplichter

@ Hiki

Super mooi huis! En inderdaad heel mooi gepresenteerd :thumbsup
Ik heb nog nooit een kleder gebouwd..ga ik ook eens een keer proberen, heb je weer net wat meer ruimte :)

En voor Timon4

Het huis is nog nergens te downloaden.
Daarbij komt nog dat het zeer waarschijnlijk blauwe kavels met zich meebrengd, maar dat moet misschien nog keertje onderzicht worden.

Laatst gewijzigd door Bakie op di 09 feb 2010, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.

hiki

Het is ook niet de bedoeling dat de huizen al te downloaden zijn. Als je wint dan komt ie exclusief op onze server te staan en kan ie gedownload worden en komt er ook een bericht over op onze homepage enzo.

:wink

Anders is er nog weinig exclusiefs aan he :flapper
Afbeelding
Stefanovic
Mest analist Mest analist

Myne is nog exclusief :biggrin
Maar het stemmen wordt echt super moeilijk!! :blush
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
hiki

simsmodel schreef:Myne is nog exclusief :biggrin
Maar het stemmen wordt echt super moeilijk!! :blush
Inderdaad: ik durf niet eens te tellen hoeveel inzendingen er al zijn: gelukkig mogen teamleden niet stemmen: scheelt een hoop gedoe voor mij: zoveel mooie huizen dat ik echt niet zou kunnen kiezen.
Afbeelding
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

:thumbsup wat een mooie huizen zijn er weer bij gekomen.
Ik hoop dat ik er straks nog uit kom wie er mag winnen hahahah.

@Hiki die trap naar de kelder ? waar zit het begin ....ben zo benieuwd hoe je daar nu komt want ik kon het niet vinden op de screens
hiki

Bloos6 schreef:@Hiki die trap naar de kelder ? waar zit het begin ....ben zo benieuwd hoe je daar nu komt want ik kon het niet vinden op de screens
Afbeelding

de trap zit onder het afdakje waar bij staat: ingang tot de kelder, detrap zit dus niet in het huis maar in de tuin met een afdakje erboven.
Afbeelding
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Wauwie Hiki! Dit is weer eens wat anders dan een boerderij :P. Echt heel erg mooi. Als je het huis op de uitwisseling zet ga ik hem zeker downloaden! Hier zie ik mijn sims wel in wonen haha.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten