k zit nu elke dag wakker worden rondlopen kamer s' avonds als het reclame is op tv rondlopen in kamer
btw k vind de wii mat zelf het fijnst omdat je daar dan kunt kiezen waar je wilt afvallen bij my routine ofzo..
^Ik weet niet, maar door de Wii ben ik mijn eerste 10 kilo afgevallen. Dankzij wii fit plus. Dus het helpt zeer goed. vind ik. Maja ieder lichaam is weer anders en reageert weer anders.
Door de wii fit plus word je op een leuke en speelse manier in beweging gezet en als je elke dag een half uur extra zou bewegen (al is het een blokje om na het avond eten) kan je in een korte tijd toch goed afvallen hoor.. Dus vind het niet zo gek hoor Ansj ^^ Je moet het gewoon volhouden elke dag even te bewegen
^faal o_O Dan ga je toch elke dag paar uurtjes dansen ;p
__
omdat ik zei dat k wou afvallen hebben we het nu 2 pagina 's met methodes om af te vallen
Wat zijn jullie toch lief <3
omg, ik weeg echt weinig. ;S
------------
een meisje in mijn klas is waarschijnlijk 1.69 & is in de 50 of meer kilogram ofzo.
Ik ben 1.67 & 46,5 kilogram..
Njaahh, ik wil graag lekker aankomen. ;3
Toen we iets voor biologie moesten doen - tegen een deurpost aanduwen, heel zinvol- zei iemand;
'Omg, jij hebt dunne armpjes'
Vraag me niet waarom, maar daar ergerde ik me op dat moment aan. Misschien omdat het een jongen is die ik niet altijd mag ^^
Nu voel ik mezelf mager D:
Maarjaa, dat ben ik niet^^
En nein, ik vind mezelf niet dik :3
Eigenlijk is het best raar dat mijn gewicht gewoon normaal is..
Ik sport niet (ik fiets op dit moment niet eens naar school..) en ik ben echt een vreetmensje..
Vaag :l
Toen ik in de eerste zat woog ik 48 kilo Ben in 2 jaar tijd wat aangekomen :')
Maar dat is logisch als je meer sport en een groeispurt hebt
ANYWAY
Wie weet leuke schoenen? D:
Ik heb nieuwe nodig en het liefst laarzen of gympen :3
Iemand?
^
Kies Nike's, die lopen super lekker ;d
Ik heb nu 3 paar waarvan ik 1 mooi wil houden ;3
En het zijn oorspronkelijk jongenschoenen
Bij de de andere (meiden afdeling) was elke schoen roze... En ik haat die kleur (behalve dan van Pink Ribbon natuurlijk)
Draagt er iemand hier trouwens ook een Pink Ribbon armband? Omdat het oktober is..
Ik heb meestal ook Nike's , die lopen gewoon zo lekker.. Maar adidas blijft mijn favoriet, daar zijn er ook heel veel verschillende kleuren & zo van, en ze gaan lang mee. Ik had voor 80,- schoenen die echt heel lang mee gingen..
Vans of DC's, ze zitten echt super lekker :3 En ze zien er nog awesome uit ook ;D
(moet je van Vans niet diegene nemen die de meeste mensen dragen maar meer gymachtige, die zitten een stuk lekkerder o: )