Poehpoeh, vakantie is nu echt over
Moet nog AEG ophalen, want daar sta ik een 1 voor, en je hebt het maar een half jaar
En nu nog wiskunde maken en ik ben vrij ^^
Lekker vakantie Het gaat echt een hele leuke week worden, met o.a. dinsdagavond naar de film Body Language en woensdag mijn verjaardag! Eindelijk 15...
En ik heb ook heel veel zin in de eerste zaterdag na de vakantie, 5 november. Dan mag ik namelijk met mijn nagellak en stempels van Konad op de hobbybeurs hier in de buurt zitten en nagels lakken voor een paar euro ^^
Alleen vandaag wel een hele dag voor school werken... aan het einde van dit kalenderjaar moeten we in tweetallen een heel groot werkstuk inleveren (in het Engels!) en ook een presentatie geven. Als je het niet goed doet krijg je geen tto diploma en heb je dus 3 jaar eigenlijk voor niks gedaan, behalve je ervaring dan.
oh my god, school was like, saai. Dacht dat ik m'n werk niet af kreeg, kreeg ik wel. ^^ En toen fietste ik naar mijn opa & oma's huis, toen fietste er 3 meiden langs en scholden me uit voor emo, kdacht echt.. wtf.. Serieus, hoe diep kan je zinken om iemand voor emo uit te schelden?
EDIT: Ohjaa, ik moet nog veel meer kwijt.. ;S
Ik durfde tussen de middag niet naar huis, omdat er criminelen ontsnapt zijn, en ze zijn in de straten waar ik woon heel erg actief enzo.. Dus heb ik bij een vriendin gegeten, als ze morgen nog niet opgepakt zijn dan ga ik wel op de straat eten
V Achjaa, blijkbaar als je een schuine pony hebt en een blokjes jas draagt ben je emo. -,-
Laatst gewijzigd door Liza op ma 24 okt 2011, 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.
^ nou als je je kleed zoals een scene mensje, en mensen weten niet wat dat zijn... dan zeggen mensen al snel emo... dat neemt nog niet weg dat ze je emo mogen noemen, heur trouwens
wauw, einde van de eerste school dag, gelukkig
nu morgen nog en de dag erna en de dag erna...
en ik moet eigenlijk leren en wat doe ik? simmen :3
ik wil nu naar Brabant verhuizen, dan heb ik nog een week vakantie ;p
@ Liza, volgens mij ben je echt geen emo En inderdaad die meiden zijn diep gezonken
Zelf heb ik ook weer eerste schooldag overleeft
Eerst even kijken, of de site van mijn school weer online is... want dat was hij gister niet, en toen had ik me nieuwe rooster nodig...
Gelukkig, heb ik het opgelost door een vriend te bellen die wonder boven wonder, het rooster al had... Echt, ik print hem altijd echt op de laatste dag, net op tijd uit...
ook mn eerste schooldag overleeft - dacht ik om 1515 uit te zijn, moet ik nakomen.
mn leven is soms best zwaar, kom ik thuis wil ik sims weer proberen, zit ik weer met die patch ofzo?
ik kan niet op ja, niet op nee en niet op later drukken -,- dus ik kan niet simsen! FML
moet echt even hard aan et werk op school ;(
Woehoee ik ben 3e geworden bij 'Family Tree' op het officiële forum
Slechterik zijn rockt echt muhahaha
____
En weeeer geen Beestenbende, maar ja, het is wel maandag, maar toch... als ie er morgen nóg niet is, ga ik echt Bol.com bellen & m'n bestelling annuleren of zo
zit erover na te denken om een roleplay te joinen. :3 Zit nu op internet te snuffelen naar leuke dingetjes, maar als iemand nog tips heeft, PM dan alsjeblieft ;3