Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 65 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik denk dat het niet heel lang duurt voordat er iemand uitvliegt. Er komen namelijk een beetje breukjes in de relaties tussen Joe en Melanie, Sharon en Jakosh, maar iemand die daar natuurlijk haar voordeel mee kan doen is Ginger! Zij voelt zich nu een beetje alleen, maar wellicht vind ze iemand waar het mee klikt. Of nouja, eigenlijk met het kamperen heeft ze die al wel gevonden, hè? :)

Wie zien jullie het liefst in de finale als ik vragen mag? :)
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Darren en Ginger in elk geval, denk ik :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik vind ze allemaal erg leuk voor de finale. Joe zou goed zijn omdat hij de enige kandidaat is die nog nooit, vanaf het begin dan, buiten de hekken van de kooi is geweest. Melanie speelt het spel heel slim en strategisch, ze raakt af en toe wel gefrustreerd, maar zo zou ik ook reageren als iedereen lekker z'n eigen gang gaat terwijl je alles tot aan de finale al uitgestippeld hebt. Darren speelt het niet hel goed, maar hij heeft zeker de gunfactor mee, een goeie jongen die niemand wil kwetsen. Ginger is echt een spontane meid, voelt zich nog een beetje ongemakkelijk, maar best een sterke speelster aangezien ze een beetje de underdog is. Iedereen vind haar wel aardig en leuk maar ze springt er niet bovenuit. Jakosh laatalles op zich af komen, hij doet wel eens een poging om een slimme move te maken, maar daarvoor moet hij denk ik eerst contact maken met zijn medebewoners en ik zou het geweldig vinden als hij de finale haalt. Dan is het wel makkelijk geweest voor hem, maar ok. En Sharon zit vanaf het begin al op het spel. Ze doet hetzelfde als Melanie alleen heeft ze wat meer succes. De enige echte 'bitch' nog in het spel! Dus ik vind elke combinatie leuk. Het zou wel raar zijn als Joe, Melanie en Darren in de finale komen, want dat zou betekenen dat al die andere 'vervangers' een beetje voor niets gekomen zijn haha. Maar ook wel weer leuk. :)

Zo dat was mijn verslag! :p
Afbeelding
xxxpda112
Snackventer Snackventer

WOOW.
ahaha, ik ben sinds gisteren nieuw op het forum
en sinds gisteren al deze aan het lezen, hij is echt geweldig!
:swing
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie