FranSor schreef:Ik wil kwijt dat we vandaag mijn zusje haar verjaardag vieren maar ik ga eerst nog stiekem Simsen voor de visite er is!
Gefeliciteeeeeeeerd
--
Vandaag komt mijn ma weer terug met mijn tante, vanuit Rijswijk, en rond 14:00 ga ik daar ook heen. Eigenlijk vind ik dat niet zo leuk, omdat mijn tante daar is. Toen ik nog thuis woonde, moest ik telkens mijn bed (Ja letterlijk mijn bed, want die had ik zelf betaald) aan haar geven.. Echt belachelijk
Maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk, krijg ik eindelijk foto's van mijn opa en oma voor mijzelf!!
Gisteren heb ik een grote schoonmaak in huis gehouden, want dat was wel weer eens nodig!!! En gisteren heb ik ook nog een lekkere parfum gekregen van mijn vriend: Lolita Lempicka Paris! normaal houd ik niet zo van parfum, maar sinds ik bij een vriendinnetje van mij in Amsterdam ben geweest, ben ik verliefd op die geur !

En nu heb ik mijn eigen parfum

Dat maakt mijn parfum totaal op : 3
Oh en verder vandaag moet ik mijn grote Sims collectie ook maar eens netjes opbergen, want over 2 weken krijgen mijn vriend en ik een kitten.. En dan mag die dat NIET slopen! Dan sla ik dat hele beest dadelijk door het huis

(Grapje.. OF toch niet?

jawel, grapje! )
OH en ik heb VAKANTIEEE!

was ik aan toe!!