Dankzij de uitleg filmpjes die op deze site stonden snap ik eindelijk iets van de wereldtool en ben ik gister aan de slag gegaan.Er moet natuurlijk nog heel wat gebeuren eer hij af is maar tot nu toe ben ik redelijk tevreden.
Alleen nog 1 vraag.De openbare gebouwen kon ik in wereldtool niet veranderen.Kan ik dat straks wel doen in het spel ?
djon black schreef: grappige wereld lekker veel bergen komen er ook nog huizen enzo in de bergen?
En voor joun vraag volgens mij wel maar ik snap het niet helemaal wat je bedoeld
Dank je Ik hou wel van bergen dus wil ik ze ook op mijn eiland hebben.En als het me lukt wil ik ook huizen in de bergen maken.
Ik bedoel met die vraag : Als je gaat bouwen in wereld tool op een openbare kavel dan kun je daar alleen de gebouwen neerzetten die in het spel zitten.Ik wou de muren veranderen van alle gebouwen maar als ik op dat palletje klik dan kan ik dat niet.
Als ik nu ( als mijn wereld klaar is en hem in mijn sims spel zet ) wel die muren veranderen ?
Ik wil het eiland een beetje in dezelfde stijl houden en daar passen die nette gebouwen niet echt in