Is het normaal als je broer je bedreigt?
En ik kan er ook niet mee naar mijn ouders want die gaan dan tegen mij lopen zeiken.
Zucht, wat is het leven toch kut af en toe.
e-plaza zegt dat ze beestebende pas vrijdag hebben?
Wat zijn die winkels weer vaag aan het doen. Net zoals met levensweg. Zelfs op de release was het moeilijk om een winkel te vinden die m verkocht. Hopelijk is dat nu anders.
@Marit: dat is wel een heeeeel duur Sinterklaas cadeau
Oefff ik ben gisteren gevallen metmn nieuwe broek en jas. gelukkig beiden niks. maar nu doet sinds gister avond de spier in mijn arm heen raar. Kan hem amper bewegen, en warmte zalf helpt ook niet
Mijn benen doen verschrikkelijk pijn, sinds vorig jaar.. En dat vind ik niet lief.. ik kan al geen vijf minuten staan.
EDIT: omg, mijn pony is lang geworden, misschien maar ooit effe langs de kapper..
heb een boekje gevonden, en daar stond echt een keileuke studie in.. Literatuur&Filmwetenschappen! Op de universiteit in Leiden Ik denk dat ik een nieuw doel voor ogen heb gekregen :3
V sorry, maar je mag geen reclame voor je dagboek maken hier.
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 18 okt 2011, 20:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb fun : D En het is bijna onmovfe-*** it. Het is bijna onmogelijk om te typen ._______.
Miya's armen zifteegngnjk-Zitten in de weg AAH D: Miya attack o-o