Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ga je het volgen?

Nee
5
17%
Misschien wel..
8
28%
Denk het niet.
3
10%
Natuurlijk!
13
45%
Totaal aantal stemmen: 29

38 berichten • Pagina 2 van 2

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: -Paranormal Activity.- ~13+~ Hfs.3 16/10/11

Hoofdstuk 3; Tussen Hemel en aarde.Afbeelding
“Huh, waar ben ik?” Kreunde ik, ik ging rechtop staan, maar zag geen hand voor ogen door de dichte mist. Wat was er gebeurd, en waar was ik. Want dit was geen droom. Ik staarde vooruit, er lag iets op de grond, toch niet weer een lijk?

Afbeelding
Er gaapte iemand, het was eng, maar dan heel erg eng. Ze ging rechtop zitten. “Oh hoi, ik wist niet dat er iemand zou komen..” Ik keek haar aan, ik begreep er niets van. “Je bent in de hemel..” Nog steeds keek ik het meisje raar aan. “Nou, je komt eerst bij mij voor je naar magere hein gaat..”

Afbeelding
“Maar je bent hier niet omdat je dood gaat, je bent hier om een reden.” Het meisje stond op. “Er gebeuren rare dingen in je huis hé?” Ik knikte. “Hoe.. hoe weet je dat?” Ze haalde haar schouders op. “Omdat ik dat weet, maar in ieder geval, alles overkomt jou, maar nu ben je hier, en vertel ik je de waarheid.” Het was zo wazig, en ik hield het niet bij.

Afbeelding
“Je beste vriendin,” Ze haalde diep adem. “Is vervloekt, en ze..” Weer haalde ze diep adem terwijl ik geschrokken keek. “En ze moet dood..” Ik hapte naar adem. “Dood, hoezo, hoe komt ze aan die vloek.” Al die vragen dwaalde door mijn hoofd. “Dat weet ik ook niet, maar ik mag niet meer zeggen, want ik.. ik word bekeken.” Ze liet haar tekens zien. “Vertel het aan je beste vriendin, ondanks dat ze het niet zal begrijpen, maar het kan zijn, dat ze al mee gegrepen is, en dan moet je oppassen.” Het was zo wazig.

Afbeelding
“Ik stuur je zo terug..” Ik keek haar aan. “Maar, vertel nou.. Wat kan mij over komen?” Ze gaf geen antwoord. Alles werd weer mistig, en ik sloot mijn ogen, en haalde stevig adem, ik kon nooit echt tegen mist of rook, maar het ging nu wel aardig.

Afbeelding
Voor ik het wist opende ik mijn ogen en lag ik op de grond in de woonkamer, ik moest het vertellen, maar ze zou me niet geloven.. En.. Kon ik haar nog wel vertrouwen? Waar was ik nu weer in beland?

----

Yay! Tips & opmerkingen om het nog beter te doen? :knuffel
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Liza

Re: -Paranormal Activity.- ~13+~ Hfs.3 16/10/11

Hoofdstuk 4; Ruzie en het einde?
Door Andy..

Afbeelding
“Kijk het klinkt misschien wat dom, maar.. maar.. Kijk je bent vervloekt, en nu móet je dood.” Fenna kreeg de slappe lach. “Meid, je word een beetje gestoord, ik vervloekt, ik denk het ook, ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad.” Ik was bang, wat die vrouw had gezegd, misschien was ze al gegrepen..

Afbeelding
“Geloof me nou!” Schreeuwde ik in paniek. “Nee, jij.. verteld.. alleen maar onzin!” Gilde Fenna, ik schrok van haar en ademde diep. “Weetje, houd er gewoon over op, je bent echt niet goed snik..” Fenna stond op. “Geloof me nou, toen ik flauw viel, was ik tussen hemel en aarde, en.. een vrouw..” Fenna werd echt boos. “Een vrouw, een vrouw! Een vrouw ja! Wat maakt het uit! Je droomde gewoon!”

Afbeelding
“Meneer, alles gaat goed, ze hebben al ruzie, en misschien zal dat lijden tot de dood.” Lachte de vrouw, die met mist werd omhuld. “Goed gedaan Sympathia, je hebt je taak volbracht, je word niet ontslagen.” Zei een kwade stem. “Dankuwel meneer!” Zei Sympathia, die weer druk naar het beeld staarde.

Afbeelding
“Waarom ben ik met joú vriendin!?” Fenna wees naar me, het deed pijn in het hart. “Wacht, word nou niet boos, ik bedoel, het spijt me, maar..” Fenna draaide zich om. “Geen gemaar, we zijn gewoon geen vriendinnen meer, wie gaat verhuizen jij of ik?” Tranen brandde in mijn ogen, maar tegelijk ook vuur.

Afbeelding
“Jij gaat maar verhuizen!” Schreeuwde Fenna. “Oké, als je het zo wilt, maar dit is niet mijn schuld! Jij wou dit huis kopen, door jou is onze vriendschap voorbij.. Wees maar vervloekt, ik ga er ook niets aan doen, dan ga je maar doód!” Schreeuwde ik wanhopig, Fenna schrok, dat dood gedoe kwam hard aan.

Afbeelding
“Ik geloof je toch niet, je verteld toch alleen maar onzin!” Riep Fenna, maar iets in haar stem zei dat ze spijt had, echt spijt.. Zo vreemd, wie heeft er nu spijt? Ik voelde me niet zo lekker, en had barstende hoofdpijn, op één of andere manier wou ik het liefst het lootje er bij neer leggen.

Afbeelding
“Ga nu het huis uit, je haalt later maar je spullen op.” Zei Fenna boos, maar ik liet me niet kennen. “Nee, ik ga niet, ga jij maar!” Fenna werd nog bozer. “Ik heb dit huis uitgekozen, dus ga weg!” Fenna’s ogen spuwde vuur, en ze zou elk moment gaan barsten.

Afbeelding
En toen gebeurde het, de hand van Fenna schoot uit, en er was een rode hand op mijn wang gekomen, ik wreef erover. “Jij, en ik.. Zijn geen vriendinnen meer.” Zei ze boos, met een blik alsof ze me wou vermoorden.

Afbeelding
Snel pakte ik Fenna beet, en zo belandden we in een groot gevecht, het deed pijn om zo met haar te vechten, maar er was de laatste tijd iets anders met haar. Ze schold me uit, en geloofde me niet, toen begreep ik het, ze was al die tijd al gegrepen en moest me vermoorden.

Afbeelding
We stopten met vechten. “Durf je niet meer?” Zei ze boos, haar ogen waren anders geworden. “Ik weet het, je moet me vermoorden.” Slikte ik. Fenna lachte. “Ja, inderdaad, het is mijn doel.” Ze liet een teken zien, hetzelfde teken als wat die vrouw had. “Ik ben vervloekt, en overgenomen, ik zit nu bij de moordbende tussen hemel en aarde.” Ik schrok, maar voor dat ik het wist sloten mijn ogen zichzelf.

Afbeelding
Ik opende mijn ogen en zag die vrouw. “Je bent er achter gekomen hé, je moet dood..” Zei ze. “Maar, je mag ook mijn slaafje worden..” Ik draaide mijn hoofd. “Nooit..” Ik kon me niet meer bewegen, maar dit kon niet het einde zijn, echt niet..

--------------
Spannend hea. :3
Liza

Re: -Paranormal Activity.- ~13+~ Hfs.4 17/10/11

Okai, omdat ik geen sims meer heb voor een tijd ga ik nu zondr plaatjes doen, en het kan nogal schokkend overkomen..
Hoofdstuk 5:
Ik was nergens veilig meer, Fenna was bezeten, andere mensen waren bezeten, het was gelukkig nog niet het einde voor me, misschien, misschien.. Ik dacht diep na, er moest toch iets zijn.. Ik moest haar doden, voor Fenna, voor mij. Maar of het ging lukken was een raadsel. Ik zat in een kamer, met het hoognodige, verder niet veel dingen. Alleen maar troep, het leek de gevangenis wel. Ik keek omhoog, en zag stalen buizen aan het plafond hangen. Ik ging op mijn bed staan, in de hoop dat ik er bij kwam. En gelukkig was ik nooit echt klein geweest want ik kon er net bij. Ik brak het af, alsof het een klein miepig stokje was. Gelukkig had ik jaren krachttraining gedaan. Ik verstopte het onder het bed, als er een bewaker zou komen sloeg ik hem tot moes. Of beter zelfs, de vrouw moest komen, zodat ik haar kon vemoorden. Het klonk hard, en dat was het ook. Ik moest mezelf redden, en helpen. Opeens werd er zachtjes op de deur geklopt, het kon niet anders. Dat was het geklop van de vrouw. "binnen." Zei ik schor. De vrouw stapte binnen met een brede grijns. "Wat is er?" Zei ik terwijl ik een beetje over mijn bed ging hangen. "Je mag naar de galg komen." Ze lachte duivels. Snel pakte ik de stalen buis. "Echt niet!" Ik verkocht haar een mep, opeens werden haar ogen zwart, en trok ze bleek weg. Haar tanden werden vlijmscherp. Ze gilde, als een demoon, het klonk eng. Ze greep me, en wou me bijten, met de stang sloeg ik een deuk, een deuk in haar hoofd, weer gilde ze. Alsof het een code was, een coe om andere mensen te roepen. De vrouw droeg een riem, met wapens, snel probeerde ik een mes te pakken. "Je zal er voor boeten om mijn vrienden als demoon te laten leven!" Langzaam sneed ik de kil van de vrouw door, ze lag daar roerloos, maar of ik nu nog veilig was?
Liza

Re: -Paranormal Activity.- ~13+~ Hfs.6 30/10/11 END

Hoofdstuk 6.
Ik dwaalde over de gangen. Ik stopte met schrik, ik zag.. ik zag iets blauws. Ik duwde mezelf plat tegen de muur aan, in de hoop dat Fenna me nog niet had gezien. Maar ik was te laat. Fenna kwam naar me toe, en pakte haar mes. Ik wou schreeuwen, maar ze legde haar hand voor mijn mond. “Ssst!” Zei ze, met het mes ging ze richting mijn keel. Met een zwier stopte ze het mes weer weg. “Rustig, ik hoor bij jou!” Fluisterde ze. Ze liet haar ‘teken’ zien, en schraapte het eraf, net zoals zo’n tatoeage dat vroeger altijd bij de kauwgom zat. “We moeten de mensen verslaan.” Moedigde ze me aan. “Ik heb al iemand vermoord, die ene vrouw..” Fenna knikte. “Mooi zo, nu de rest nog!” We renden en renden, en kwamen aan bij een kantoor. Een zware mannen stem schreeuwde: “ZOEK HAAR!” De deur ging open, Fenna en ik verstopte ons achter de deur. Er kwamen twee grote mannen uitlopen. Toen ze verdwenen waren deed Fenna de deur met een zwier open. Ze stond oog in oog, met een man.. Zo zwart als roet, hij keek boos. Het was, magere hein. Had hij dit altijd al gepland. “Fenna, schatje.” Zei hij. “Je kent me toch nog wel, de tweeling van magere hein? Black joke.” Ik verscheen, en in één seconde pakte black joke Fenna bij de hand. Hij pakte zijn staf, en duwde het tegen haar keel. “één beweging, en ze gaat eraan!” Fenna probeerde me te waarschuwen, maar het lukte niet, een grote kerel stond achter me, pakte me vast en wurgde me. Alles werd zwart, en ik was nu bij de aardige magere hein. Wat er met Fenna was gebeurd, geen idee, ik heb haar nooit meer terug gezien..
The end.
------
Ik weet, beetje flauw einde, maar ik had gewoon geen zin meer om hier verder mee te gaan sorry. :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie