De tijd gaat snel in huize Jonshen, misschien te snel. Kleine Bradley was een peuter geworden. Wat wel te merken was, hij kon al een paar woordjes zeggen, en daar kon hij ons al helemaal gek mee maken, de kleine gek. Vaak als we een reclame keken op TV over dieren begon hij al, hij wilde zo graag een speel maatje. Soms was het wel grappig om hem dan te zien, maar soms ook ongelofelijk irritant. Maargoed, een speel maatje voor hem komt er wel. Er komt binnenkort een hond in huis. Ik heb al rond zitten kijken, maar nog geen leuk ras kunnen vinden.
Met Lara gaat het ook beter, ze heeft een nieuw vriendje, Miki, en hij is dol op Lara én Bradley, en hun natuurlijk op hem. Tja, er veranderde veel hier, het lijkt wel alsof ik de enige ben die niet ouder wordt, maar natuurlijk wordt ik het wel, en nog snel ook.. Helaas.
Ja, ik werd te snel uit, veelste snel. Binnenkort word ik echt volwassen, en ik moet echt hoognodig op mannenjacht, de 10 generaties Jonshen moeten doorgaan, en ik ga de volgende generatie op de wereld zetten, met of zonder geweld. Kan me niet schelen, Lara heeft al een kind, dan moet ik binnenkort toch ook zwanger worden? Of heb ik het nu echt mis? Ik denk het niet.
~~~~~~
Ik heb 2 dingen, jullie mogen via een .sim file een man naar me opsturen, als je downloads gebruikt de link graag, en dan krijgt hij misschien iets met Lara, ik kies zelf natuurlijk de leukste uit, oja, een foto is dan ook handig ;3
Én, omdat Rosalie een hond krijgt, en als alles goed gaat ik volgende week Beestenbende heb, moet er natuurlijk nog een ras uitgekozen worden, het mag een vuilnisbakkenras zijn, dat ik die moet downloaden, maar het liefst gewoon een ras.
Oja, nogmaals bedankt iedereen die deze 10G volgt, dat doet me echt goed! (Beide via PM aub ;3)
Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 16 okt 2011, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
'Bradley maakt dit jaar misschien wel een witte kerst mee', zeg ik glimlachend als Lara Bradley haast plat knuffelt. 'Oohh', zegt Lara. 'Sneeuw.. Ik heb echt zo'n zin in kerst! Nodigen we papa, mama, opa en oma ook allemaal uit?', vraagt ze. 'Jaa!', roep ik. 'En dan een gezellig kerst dinner hebben met zijn alle. Lara, ik kan nu echt niet meer wachten dankzij jou', lach ik. Lara kijkt me grijnzend aan. 'Sorry', zegt ze.
'Weetje Roos, ik heb eens nagedacht', zegt Lara bedenkelijk. Ik voel hoe ik het ijskoud krijg. 'Als jij een hond neemt, kunnen we dan er niet nog een hond bijnemen, en misschien ook een kat ofzo?', zegt Lara. Ik kijk haar aan, ik was niet echt een kattenmens, maar 2 honden, dat zou geweldig zijn!
Ik knik enthousiast. 'Oke, leuk.. Maar nu moeten we wel alle rassen bekijken... Er zijn zoveel leuke rassen', zucht ik. Lara knikt. 'Ik neem aan dat jij wel een grote hond neemt', grijnst ze, ik knik als antwoord. 'En wat nu als we er een klein hondje bij nemen? Ik laat hem dan wel telkens uit, promise. En dan die kat als gezelschap voor Bradley', zegt ze. 'Hmm... Het zou inderdaad wel kunnen!', lach ik.
Lara legt Bradley in zijn wiegje, die gelijk in slaap valt, en kijkt me gelijk aan. We kunnen op internet wel wat gaan rond neuzen. Een chihuahua lijkt mij wel leuk, het is een klein hondje', zegt ze. Ik knik, 'en dan een vuilnisbakkenras als kat? Katten hoeven niet echt persé een ras te zijn, ze zijn allemaal wel even lief!', Lara knikt. 'Wat erg hé, we moeten alles nog beslissen en kopen, en we zijn al druk bezig!', ik bloos even, 'inderdaad, we zijn echt erg', zeg ik.
Terwijl we kletsen naar beneden lopen komen we telkens tot betere beslissingen. Beneden praten we nog even door, kijken nog wat rond op internet, en nemen een besluit voor welk ras we zeker nemen.
~~~~~~
Misschien heb ik in de volgende update Beestenbende al (ik hoop het) dus ja, dan kunnen jullie zien welke rassen ze hebben gekozen. Ik zal ook een poll online zetten over een aantal kleine honden rassen die ik leuk vind, waar jullie op kunnen stemmen. Ik ben benieuwd wat eruit komt!