Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Annemiek
Man met de buit Man met de buit

Spel na verloop van tijd zwart/knipperend.

Heeei, ik word er zo onderhand niet goed van. Ik heb namelijk wéér een probleem met m'n sims. Als ik iets van 5 min, of soms pas na een half uur gespeeld heb, word ineens het beeld zwart. En dan gaat hij een soort flikkeren van dof zwart naar glanzend zwart. Ik moet dan heel de computer aan en uit zetten, en als ik dan de sims weer opstart is het weer normaal maar dan na 5 min begint het weer.. Ik heb juist alles opnieuw geïnstaleerd en ik heb de uitbreidinspakketten luxe, levensweg en ambities net gekocht. Ik heb overigens ambities ná levensweg geïnstaleerd. Ik gebruik geen downloads, niets van de uitwisseling alleen best wel wat store items. M'n computer kan de sims aan, heb ik getest met can you run it.
Kan iemand mij please helpen?
Liefsxxx

Edit: Ik heb trouwens een intel i-3 processor ofzo, en intel HD Grapics videokaart, volgensmij. Is dit goed, ik heb het wel getest met can you run it, maar ik weet niet of dat betrouwbaar is.
Ik denk dat ik het maar nog een keer opnieuw ga instaleren en maar hopen dat het dan echt lukt!

Laatst gewijzigd door Annemiek op za 15 okt 2011, 13:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Annemiek

Re: Spel na verloop van tijd kwart/knipperend.

Ja, alles opnieuw geïnstaleerd. Dacht zelf dat het nog misschien kon komen omdat ik eerst luxe, daarna levensweg en daarna pas ambities had gedaan. Want ik moet ook spelen met de cd van levensweg. Maar ik weet niet precies hoe dat zit. Heb ook m'n saved games bewaard ja.
Afbeelding
Mich.....
Mest analist Mest analist

Re: Spel na verloop van tijd zwart/knipperend.

De volgorde waarin je installeert maakt volgens mij niets uit, dus daar kan het niet aan liggen. Als je het basisspel maar eerst doet ;) Het zou kunnen dat een van je saved games bugt, maar ik begrijp dat je die niet wilt verwijderen, dus ik ga even voor je rondkijken op internet :)
''Faber est suae quisque fortunae''
Annemiek

Re: Spel na verloop van tijd zwart/knipperend.

Wow, dat is luxe. :$ Dankje alvast. Ja, liever ben ik m'n saved games natuurlijk niet kwijt. Maar als het moet kan ik ook alleen even de familie op mijn studio zetten en die daarna in een nieuwe buurt zetten toch?

Edit: Ik heb vandaag een half uur ofzo gespeeld zonder uitvallen. :) Yay, hopen dat het helemaal wegblijft!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties