Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 60 van 89

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Gouden Kooi 2011

Ah echt jammer! Echt heeeeel erg!
Komt er niet na die andere reality show dingetje Gouden Kooi seizoen 2? *kijkt met puppyogen*
Btw: ik hoop dat die andere reality show shizzie expeditie robinson ofzo iets word :)
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Zowel Expeditie Robinson als De Gouden Kooi 2 zullen dit binnen 4 maand verschijnen.
De tweede editie van de Gouden Kooi wordt door iemand anders gedaan, iemand die daar volgens mij heel erg goed in is en er écht iets leuks van kan maken. Ze zat overigens ook in de Gouden Kooi, maar helaas niet zo lang.
Dit is echt het enige wat ik ga zeggen, meer krijgen jullie er lekker niet over te horen. :p
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Nou kom op met je ups want we moeten ze heel goed onthouden aangezien het de afsluiters gaan zijn. Zo jammer :( Maar ik snap het wel hoor, en bovendien ieder eind is een nieuw begin toch? Desondanks bijt ik m'n nagels wel af voor de finale, hahah :D
Afbeelding
Fresia
Snackventer Snackventer

Aaaah Expeditie Robinson!! Dat is mijn lievelingsprogamma :wub

Ik vind deze serie ook echt helemaal geweldig :love Jammer dat je computer ermee gekapt is, heb ik ook vaak last van :-(
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Vorderingen tot nu toe

Beste lezers en kandidaten,

De pc is pas sinds gisteren terug, maar ik schiet al wel aardig op met het opnieuw maken van de kandidaten en ik heb ook besloten de hele villa opnieuw te maken wat in eerste instantie niet mijn bedoeling was. Alles is nog hetzelfde, behalve de eliminatiekamer, die heb ik een beetje gerestyled en kleiner gemaakt. De kandidaten zijn zo goed als af, sommige kandidaten hebben nog een finishing touch nodig om ze weer de oude te laten lijken. Hieronder zie je een foto van hoe de begane grond er nu uit ziet. Dat betekent dat deze dingen nog moeten gebeuren:
- Kandidaten de finishing touch geven
- De eerste verdieping maken
- De tweede verdieping maken
- De slaapkelder maken
- Buiten alles maken

Ik hoop echt dat ik volgende week de Gouden Kooi weer helemaal op kan pakken. Hoe ik het verder ga doen moet ik nog even afwachten. Ik zit er namelijk over te denken om het af te maken zoals het bedoeld was en niet gelijk de finale er in te gooien. Wat is jullie kijk daarop?

Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie