Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 59 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik neem aan dat het goed komt! Zou echt té zonde zijn als het, nu we zo ver zijn, afgelopen is. Niet alleen lullig voor mij maar ook voor de lezers en zeker de kandidaten! :)
Afbeelding
Mikese

Ik denk dat het goed gaat komen, hoor! Ik heb die man van de ict gevraagd de laatste foto's uit de Screenshotsmap te sturen haha. Ik hoop dat ie het doet, want dan kan in ieder geval de eliminatieronde nog snel online komen anders is iedereen straks het verhaal enzo kwijt..
Afbeelding
Mikese

De finale van de Gouden Kooi komt zo snel mogelijk. Nu zullen jullie allemaal schrikken, maar het ergste wat gebeuren kon, is gebeurd. De files waren niet meer te redden en nu moet ik dus stoppen met dit dagboek. Hoe ik het ga doen: De laatste eliminatieronde komt volgende week online en daarin krijgen de bewoners een spannende mededeling, dat gaat dus over de finale. Wat ik vervolgens ga doen is een PM-stemming houden. Iedereen mag dus zijn favoriet van de overige 6 naar mij mailen. Dit doe ik omdat het niet leuk is als je in de stemming al ziet wie er aan kop loopt enzo. De drie met de meeste stemmen zitten in de finale, de andere drie vertrekken onmiddelijk. Daarna wordt de winnaar gekozen door middel van een euh.. ja andere manier. Het is een hele leuke manier, en het is ook precies zoals de finale gegaan was als ik wel door had kunnen gaan. Ik vind dit echt heel erg, want ik wou zeker nog niet stoppen, met alle dagboeken nog niet, maar er zit niets anders op. Ik vind het erg vervelend voor de 3 nieuwelingen die maar een kleine kans hebben gekregen in het spel en natuurlijk het forumlid achter Ginger, die er nog maar 2 weken in zit. Ik vind het erg jammer dat ik het niet gewoon af kan maken en ik zal proberen de zes kandidaten zo goed mogelijk na te maken (als dit niet lukt, dan doe ik het op een andere manier, want aan een spel met ineens half verbouwde kandidaten hebben we niks!) en dan gaan we de finale snel in. Jammer is dus dat ik iets speciaals wou doen in de finale met alle bewoners en ex-bewoners, maar dat gaat dan dus helaas niet, dat betekent niet dat het minder spectaculair word! De bewoners zitten dus nog ongeveer 2 a 3 weken in de villa (in Gouden Kooi-tijd dan) en dan nadert het einde. Het spijt me heeeeeel erg en ik voel me hier ook heel erg vervelend door, want ik hield van dit spel, dit heb ik al willen doen sinds de Sims 2 uit was en nu is het eindelijk gelukt, het is spectaculair en groot geworden, zelfs het MEEST BEKEKEN DAGBOEK VAN SN sinds een paar dagen en nu is het einde.. Ik hoop dat jullie gaan genieten van de laatste ups, dan kan ik dat ook.. :)
Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :'( :'(

Maar gelukkig komt er wel een finale :wub

\/ Haha dat nou ook weer niet, want het lezen zelf was natuurlijk ook erg leuk :D Maar mét finale nog beter (:

Laatst gewijzigd door Evelieen op za 08 okt 2011, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Mikese

Er komt geen volgende Gouden Kooi. Wel een ander 'reality/wedstrijd-dagboek', maar daar zeg ik niet al te veel over. En uiteraard loopt ook dat project vertraging op door dit hele gebeuren..

Maar gelukkig kijken jullie allemaal naar de positieve kanten! :)
Afbeelding
Refurb
Man met de buit Man met de buit

Hmm, ja Darren omdat hij weer erin is gekomen.
Dan ga ik maar voor Joe supporten :)

Toch een beetje oude invloed in de finale :D
Dus HUP JOE

Laatst gewijzigd door Refurb op za 08 okt 2011, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie