Ik ben altijd vroeg vrij, maar aangezien ik nog 2 uur moet reizen naar huis, wordt het toch altijd laat x_x Ik heb morgen een excursie naar het 14C-laboratorium, en ik heb dus geen flauw idee hoe ik daar moet komen, dus dat gaat nog leuk worden
De samenvatting van mijn boekverlsag is eindelijk af Nu nog informatie opzoeken van de schrijfster en vragen beantwoorden over het boek en dan ben ik klaar.
Vandaag viel gym uit :l
Maar wat stom is, ik had dan 6e NA en 5e tussenuur, maar dat natuurkunde mensje had geen les in het 5e uur dus is het dom dat we toen geen Na hadden O-O
En ik had een SO maar daar heb ik in gefaald >.<
Maar ik heb wel een 8 voor nederlands
Oyay vandaag het 5e en 6e een tussenuur (waar ook nog eens een half uur durende pauze tussen zat x33) Het zevende NL, werd dat mens superboos en zei: Nou ik ga aan jullie geen les meer geven, ga die opdrachten maar maken. Ik ben aan mn verhaal gaan schrijven ;P Bleek het 8e ook uit te vallen. Ik had net zo goed gewoon het 4e uit kunnen zijn -___-"
Vandaag 2 tussenuren, omdat de engelse leraar ziek is en morgen valt ze ook uit
Helaas gaat de engelse toets wel door voor morgen, want als er een leraar ziek is word er altijd een vervanger geregeld die de toets afneemt.
Ik had vorig jaar een leraar grieks en die zei tegen iedereen: Kom maar bij pappie X_X
Hij had plukjes afro bij zijn oren en een bril
Omg hij was lelijk
Oeh, link: https://picasaweb.google.com/1144471668 ... 3141926962
De rechter
^^ whahaha. Woensdag is de dag van de leraar of zoiets. En dan is de hele school om 1 uur uit . Nou heeft het voor mij niet zoveel verschil, want ben normaal zesde uit en dan nu vijde. Maar het is in ieder geval een uurtje minder