Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 9 van 20

Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

@ nathalie: wow dit is echt een gewewldig huis. De landelijke uitstraling is erg goed :thumbsup . al kon ik die zelf niet goed maken. ik ben lompe huizen gewend :thumbdn
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
plykier1
Podium hulp Podium hulp

Ik doe niet meer mee :cry: , Ik ben mijn huis kwijt doordat mijn game uitviel en ik nog niet had opgeslagen. Ik heb niet genoeg tijd om nog een nieuw huis te bouwen.

Maar veel succes met het bouwen van jullie huizen! :thumbsup

Laatst gewijzigd door plykier1 op wo 03 feb 2010, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

plykier1 schreef:Ik doe niet meer mee, Ik ben mijn huis kwijt doordat mijn game uitviel en ik nog niet had opgeslagen. Ik heb niet genoeg tijd om nog een nieuw huis te bouwen.

Maar veel succes met het bouwen van jullie huizen! :thumbsup
:crying
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

Mijn tuin is eindelijk volledig klaar, heb mezelf voorgenomen daar niks meer aan te doen..
Ben benieuwd hoelang ik dat volhoud :)

Nu nog het inrichten.. En ben niet bang dat ik iets kwijtraak heb hem nou als 4 verschillende huizen opgeslagen.
1 Het huis zelf
2 Het huis met borders
3 Huis met tuin
4 Huis met meubels

Dus stel iets doet het niet meer dan kan ik terugvallen op de andere opgeslagen games :)
(Moet niet heel mijn spel uitvallen natuurlijk want dan ben ik zeer ongelukkig :P )
pascalle
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Het ziet er allemaal heel leuk uit!!

Weet iemand toevallig ook of je zo'n wijn machine kan kopen, waar je dan vruchten in doet en moet stampen en dan wijn krijgt??

Kan je dat ook in je huis zetten??

XX Pascalle
Xelles
Beheerder Beheerder

Het hele huis bestaat uit downloads en dat is tegen de regels dus ik doe dan ook niet mee voor de overwinning
Volgens mij staat er duidelijk in de regels dat download wel toegestaan zijn hoor :wink

Misschien moet je er nog een extra plaatje bij plaatsen die een wat beter overzicht geeft van je hele huis, dus van schuin bovenaf van een afstandje :smile

@Pascalle, die kan je volgens mij gewoon in een vakantieland (frankrijk) kopen en in je huis plaatsen
Afbeelding
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

pascalle schreef:Het ziet er allemaal heel leuk uit!!

Weet iemand toevallig ook of je zo'n wijn machine kan kopen, waar je dan vruchten in doet en moet stampen en dan wijn krijgt??

Kan je dat ook in je huis zetten??

XX Pascalle

Als je testingCHeatsEnabled true intypt en dan buydebug.Dan komt er een vraagteken bij in je koopmodes.Daar staat ook die wijnmachine in.En ja dat kan je in je huis zetten :)
Bakie
Oplichter Oplichter

:cry: :cry: :cry:

Waar ik zo voor vreesde is gebeurd....het mooiste huis wat ik (persoonlijk) ooit gebouwd heb is gevijld door de "blauwe kavel" ziekte.
En mijn truukje waarvan ik dacht dat het slim was (het meerdere keren opslaan van je huis in verschillende stadia) HELPT NIET! Ineens overal waar dat huis staat blauwe kavels.

Heb toch besloten gewoon verder te bouwen nu en dan straks proberen printscreens zonder blauwe kavels erop te maken. Het enige wat niet meer mogelijk is, het eventueel plaatsen op de uitwisseling of ergens anders..want aan een huis wat alleen maar blauwe kavels met zich meebrengt heb je zeer weinig natuurlijk!
Maargoed, ik maak er maar het beste van.

(Wilde dit even meededelen)

P.S. Vermoed nu dat de blauwe kavel ziekte niet komt door het aantal downloads maar aan het aantal objecten op je kavel. Echt heel veel downloads heb ik nu namelijk niet, maar wel een hele uitgebreide tuin met wel 100 bloemen. (als het er niet meer zijn).
(En natuurlijk hoe goed je computer is aangezien sommigen het sneller dan andere hebben)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten