Ik heb het f*cking druk Ik moet even mijn inbox bekijken op Hyves, een paar
topics teruglezen && kijken of er nog wat belangrijks is gebeurd op Twitter ;3 Mensjees, ik meld alleen de dingen die jullie misschien interesseren, ik ben alleen thuis..
Dus nopees, ik ben geen computernerd ;3
vannacht kwam mijn pa niet door de douane in Dubai zonder reden >.<
Denken ze dat ie in de war is door een zonnesteek, is dat waars. niet zo >.<
En ik ga hem vannacht om 4 uur ophalen :l
Ben thuis ;DD
Was leuk, maar toen we aankwamen was er al een probleem, 2 bedden tekort, dus op een begeve moment komt iemand met een matras, maar ik had nog niks -_-
Na 15 minuten wachten had ik een matras, en toen sliep ik bij de meiden maar niet degene met wie ik heb afgesproken, ze zijn wel aardig, maar er zaten ook die 2 hppelk*ten bij -_-
Niemand vind ze trouwens aardig van de meiden behalve hunzelf :3
Iig, die avond, gingen we een strandwandeling maken, het begin was echt lachen, maar na 1 uur (en daarvoor al) wilden we echt terug, blijken ze de weg kwijt te zijn, we hebben die nacht 12 km gelopen zonder geen enkele stop, en we kwamen dus om 1 uur terug, diezelfde dag al om 7 uur ons bed uit, iedereen had nog pijn in z'n poten van die avond wandeling, en ik had die avond toch 'ns effe koppijn, was zo erg dat ik ervan moest janken...
Maargoed, toen naar Zierikzee (met de bus ;oo) we moesten toen met 80 man in 1 oude bus, paste natuurlijk voor geen meter
Ik stond helemaal achterin -ik weet nu hoe een sandwich zich kan voelen-
En toen moesten we een of andere k*t speurtocht doen met die pijn in onze poten, iedereen chaggi. Maargoed, we hebben het overleefd. We moesten trouwens elke dag ons eigen eten meenemen want anders had je pech, want je kreeg echt niks.. Hoe gierig kunnen ze zijn?
En terug gingen we ook met de bus -hoera- en toen zat ik wel ;D
Ik ben die zelfde avond zo snel als het kon me bed ingedoken, en heb lekker geslapen, lekker lang. En vanochtend weer 10 km om naar een zwembad te gaan, in die hitte. Was echt niet te doen.
Maargoed ben nu thuis en eet zo pizza en ik dnek dat dit 1 van mijn langste wwjk-post is.
Op de opening van het über awesome nieuwe deel van ons winkelcentrum:
Ik: Watteh zijn hier allemaal mensen hier aan het zitten?
Mams: Ja, er is straks een optreden.
Oyay optreden
Ik: Van wiee??
Mams: Van Thomas Bergen en..
Ik: Laat maar zitten.. >.<
v Niks tegen de Jumbo eh. Toevallig werkt mijn vriendin in die nieuwe Jumbo in Nieuwegein.
Gaat het van: Halloo Nieuwegein. Ik: Hallooo ;D
Ghehe
Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op vr 30 sep 2011, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.