Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 8 van 20

Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

huisje klaar :biggrin

hier is het: niks speciaals.

Afbeelding
totaalbeeld langs de voorkant

Afbeelding
totaalbeeld langs de achterkant

Afbeelding

voorkant huis

Afbeelding

plattegrond van de bovenverdieping

Afbeelding

plattegrond van de benedenverdieping

Afbeelding

de eetkamer

Afbeelding

de zitkamer

Afbeelding

de keuken

Afbeelding

de schuur, benedenverdieping

Afbeelding

de schuur, bovenverdieping

zo dit was mijn landelijk huisje.
10 screenshots (kwaliteit is niet top!)

Laatst gewijzigd door Mezelf_Samengevat op di 02 feb 2010, 13:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

:thumbsup leuk huisje: je kan er toch gewoon een poosje een Sim in laten wonen die met de moestuin begint en dan weer nieuwe screens neerzetten. Als je daar tenminste zin in hebt. :wink

Dat ga ik ook doen: huis bouwen dan een Sim erin zetten voor de tuin enzo en dan pas screens maken.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Waarom is iedereen hier zo onzeker van zichzelf :rolleyes ? De meeste die zeggen dat hun huis prut is liegen tegen zichzelf... die huizen zijn meestal juist erg mooi! Zo ook die van jou Mezelf_Samengevat. Ieder huis ziet er weer anders uit, die van jou is weer een totaal andere inzending dan die van andere deelnemers en ziet er erg gezellig uit.
Afbeelding
Mezelf_Samengevat

@ hiki: ja wou ik eerst doen maar was rond half 11 begonnen en om half 2 was ik klaar. Toen dacht ik vandaag niet meer.. Dus morgen ga ik even een boerke maken.. en dan maak ik nieuwe screen van de tuin, want nu zie je de sproeiers :blush dat was me nog niet opgevallen ...
Afbeelding
Claudia

Echt een hele mooie boerderij Mezelf_Samengevat! Echt in landelijke stijl ;). Die hoektrap is ook goed gelukt, de reden waarom ik die nooit bouw is dat de muren eromheen dan zo raar gaan doen... Ook de inrichting is erg goed gelukt! Misschien is het een tip voor de volgende keer om iets meer ramen te gebruiken, want het ziet er wel een beetje donker uit vanbinnen.
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mijn huisje is ook niet zo groot hoor. Maar voor degene met een moestuin, als je als cheat intypt:

TestingCheatsEnabled True

En dan Buydebug.

Dan krijg je bij kopen een vraagteken, en dan moet je daar even zoeken. Maar je kunt daar dus planten kopen die je kunt oogsten/bijna kunt oogsten.
Mezelf_Samengevat

die weinig ramen heb ik eigenlijk speciaal gedaan, omdat mijn grootouders hebben een oud huisje en daar was het vroeger ook zo donker door het donkere behang, nu hebben die wit behang dus valt dat niet meer zo op

maar ik wou mijn huisje er echt ouderwets laten uitzien

De trap, ja vind ik ook een nadeel dat muren zo zijn dus daarom tegen een buitenmuur gezet.
heb ooit huis gemaakt waar er nog een wc langs de trap was gebouwd en ik kon dus geen verdieping op die wc bowen door die muren..

bedankt voor de tip van buydebug
Afbeelding
Nathalie88
Snackventer Snackventer

Dit is het huisje dat ik heb gebouwd! Het is een groot kavel met een grote tuin en een garage. :) Om het huis is een grote veranda waardoor je echt van de tuin kunt genieten ook zijn er verschillende terrasjes in de tuin.

Afbeelding
Totaal plaatje

Afbeelding
Benedenverdieping met ruime hal en toilet. Grote leefkeuken en woonkamer met openhaard en tv-hoek. Er is ook een studeerkamer

Afbeelding
Woonkamer

Afbeelding
Keuken

Afbeelding
Bovenverdieping met een grote overloop met vide. Drie slaapkamers en een ruime badkamer met bad én douche

Afbeelding
Zijkant van het huis

Afbeelding
Garage met ruimte voor twee auto's en fietsen. Ook is er een keuken

Afbeelding
De kelder onder de garage. Hier is een ruimte voor de nectar zodat deze goed bewaard blijft. Ook is er een fitnissruimte met badkamer en een muziekkamer

Afbeelding
Stukjes van de tuin

Dit is mijn huisje, ik hoop dat jullie het leuk vinden!
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Mezelf_Samengevat schreef:amaaaaaai! ik ben ook niet goed in tuinen.. maar deze echt woow!
Een kwestie van veel proberen en klooien en experimenteren! :wink

Gelukkig hebben we alle tijd tot de deadline!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten