Zometeen weer terug naar school. Had net twee tussenuren na eerste twee uur buitengym . We gingen zoals altijd softballen en ik had een mooie vangbal en toen waren e twee tegelijk uit, bijna drie . Zo economie toets. Ik hoop op een goed cijfer.
Yaay om 10 over 12 uit ;DD Net naar het nieuwe deel van ons winkelcentrum wezen kijken. Omg het is zooo awesomee ;DD Heb ik ook nog oorbellen en een button bij de New Yorker gewonnen! Het is super mooii weer. Mijn dag kan niet meer stuk ;DD
Eco ging wel goed denk ik. Maar ik vind de leraar wel oneerlijk. De vorige klas moest op de toets opdr 1.2.3 en 4 maken. En wij 2.4.5.6. Maar zes was dus 10 meerkeuze vragen en opdracht 1 was dus twee supermakkelijke open vragen. En laat mij natuurlijk weer net slechter zijn in meerkeuze . Dus nu maar hopen dat het een beetje goed is.
ik luisterde net enebest wel toepasselijk liedje voor dit weer
Hot Summer, tis heet ja tis alleen geen zomer
stomme hitte o;
en 's ochtends zit er condens of damp of weetikveel wat op de auto ruiten x) en 's middags is het heet
een beetje raar vind ik
Ughhh wat een kutdag. Zo'n vriendin, M, was boos op mij omdat ik tegen mensen had gezegd dat het uit is met haar vriendje. Maar ze zat te huilen in de klas (3 keer) en ze vroegen wat er was, dus waarom zou je het dan niet zeggen? En sinds wanneer is het een geheim als het uit is? Echt, ze maakt een probleem van helemaal niks
Maar zo iets leuks: ik ga zometeen kennismaken met mijn nieuwe oppaskindje
Vandaag weer naar school geweest , en morgen heb ik een dom sport ding en ik zit dus bij allemaal mensen uit de 1e en de 3e en ik ken niemand , dus wss ga ik niet -__-