Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

MelissaRoos
Mest analist Mest analist

~ intro: familie Carey.

Ja, je hebt het goed gezien! Ik had nog een ander dagboek, blauwe plekken! Alleen, mijn sims crashte, had net een groot huis gebouwt etc. En toen had ik geen zin meer. Dit verhaal, word toch een beetje het zelfde! Ik ga er natuurlijk nog niet al te veel over zeggen, maar er komt natuurlijk wel een klein verhaaltje, alvast een voorproefje! Dan kan je ook een beetje aan mijn schrijfstijl wennen! Let niet op mijn taal, mijn Nederlandsedocent zegt dat ik schrijf zoals ik praat, dus daar graag niet al te veel op letten. :rolleyes
(Soort het zelfde als mijn dagboek: Nee! Op desims2.nl).

~ intro:

Ik herrinder me nog, ik rende door het bos. Vluchtend voor dé voetstappen. Rennende voetstappen achter me. Ik probeerde harder te rennen, maar ik had mijn rechterknie licht gekneusd, dus al snel kon ik niet meer hard rennen. Er rolde een traan over mijn wang. Wat wou ik, gepakt worden? Of door rennen, en door de pijn heen zetten? Ik koos voor het laatste. Ik wou hoe dan ook ontsnappen aan die voetstappen! Ik probeerde harder te rennen. Ik keek even achter me, en zag een schim dat harder rende dan ik dat deed. Harder kon ik echt niet! Mijn moeder had me dus geleerd, altijd voor je voeten kijken, eh tja, dat deed ik dus niet... Ik struikelde over een wortel dat over het bospad lag. Ik was even verbaasd, en kon niet meer op tijd op staan. De schim kwam dichterbij. Angstig schoof ik een stukje naar achter. Het was gedaan, ik had geen uitweg meer, wat zou er gebeuren?! dacht ik angstig...

Hopelijk vonden jullie het een leuk stukje. :biggrin

xxmeliss.
Love your life

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie