Toen ik vanochtend naar school fietste kwam er zo een jongen uit mijn economie klas naast mij fietsen. En hij begon ervoor dat de eco leraar naar coffeeshops ging en hoe hij de toetsen dan high kon nakijken en hoe hij dan in godsnaam les kan geven. Ik was echt zo van . Ik weet dat de leraar raar (hij zegt altijd dat we de vrije natuur in kunnen gaan, maar we hebben nog de hele dag les ) is enzo maar een leraar die high is. Neeehh dat kan echt niet .
ik heb echt een geniaal idee bedacht om frans te leren :3
---
vandaag hadden we bio (iedereen is doodsbenauwd voor die vent) en ik had dus 2 opdrachten niet gemaakt en hij loopt altijd zo langs om precies te checken wat je wel en niet gemaakt had. dus op een gegeven moment komt ie bij mij en ziet ie het niet he? :3 ik oooown
in het begin van de les had ie btw zn kameleon uit dat hokje van m gepakt :3 dat beest heet trouwens carlos
Omg, mijn vriendin kwam vandaag huilend aan mijn deur om wat er is gebeurt. (Zie 'heb jij een lief?') We hebben even gepraat en het goed gemaakt, want ik moest tennissen.
Nu was ze dus alsnog huilend thuis want ze wist niet of ik nog boos was en via haar moeder heeft ze me een sms gestuurd. Ik heb haar maar uitgelegd dat ik echt niet meer boos was want ze bedoelde het niet zo.
Tennis wel verloren maar het ging echt heel goed. Mooie punten.
AAAAAAAAH VERDOMME
ik heb net opeens jeuk als 'n k weetniet wat dus ik krab alles lekker open maar ik moet ook ngo douchen zometeen...
jippie, pijnlijk douchen! heb ik altijd zin in...
Ik ben moeee... >.<
Net alles gegeven op de training, ik val zometeen als een blok in slaap denk ik. Morgen ook nog 1e uur vrij, kan ik ietsje langer door blijven snurken. ^^