Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 53 van 89

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: De Gouden Kooi 2011

Jakosh blijkbaar ^^
Maar Leonie zat achter Darren, dus kan het forumlid zich alsjeblieft bekent maken? ;o
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

23.6 De drieëntwintigste eliminatieronde

Afbeelding
'Beste bewoners, welkom bij de drieëntwintigste eliminatieronde. Eerder deze week namen we al afscheid van Femke en misschien nemen we vanavond wel weer afscheid van een andere bewoner. Het publiek heeft in ieder geval zijn stem weer uitgebracht en op basis daarvan kan ik jullie nu vertellen hoeveel contactpunten jullie allemaal krijgen en wie er in de gevarenzone zitten.

Melanie, eigenlijk had Femke deze week de meeste contactpunten, maar omdat zij weg is heb jij de meeste contactpunten deze week. Je krijgt er 23. Ook krijg jij de contactpunten van Femke inclusief de 33 contactpunten die ze deze week zou ontvangen als ze nog in het spel zou zitten.

Joe. Jij ontvangt 17 contactpunten.

Brookelle, jij krijgt 15 contactpunten net als Sharon.

Jakosh. Het publiek moet blijkbaar nog even aan jou wennen, want jij ontvangt geen contactpunten. Omdat Jakosh en Sharon deze week nog veilig zijn zitten Joe en Brookelle in de gevarenzone.'

Afbeelding
'Jakosh, jij mag deze week niet stemmen en daarom hebben de dames deze week de macht.

Sharon. Ik begin met jou. Wie zie jij liever op de rode stoel? Brookelle of Joe?' 'Ik kies dan voor Brookelle. Sorry, ik ken jullie nog niet zo lang, maar ik moet ook een keuze maken..'

'Melanie. Wie zie jij liever op de rode stoel? Brookelle of Joe?' 'Brookelle. Zonder twijfel.'

'Brookelle, jij mag plaats nemen op de rode stoel,' zei de Stem, maar Brookelle zat er al op.

Afbeelding
Brookelle had geen idee wat er ging gebeuren. Op de zekerheid dat Jakosh haar erin zou houden kon ze niet meer rekenen. Hij mocht immers niet stemmen.

'Sharon. Stuur jij Brookelle naar huis of mag ze blijven?' 'Nou, Brookelle, ik ken je een paar dagen en natuurlijk van de televisieshow. Ik gaf jou de minste contactpunten omdat jij de minste indruk op mij had gemaakt, of nouja, de minste.. Een slechte indruk, laat ik het zo zeggen. Ik zou het spel nooit zo spelen als jij het doet, maar ik vind het wel knap. Eigenlijk had ik mij voorgenomen om niet gelijk mensen uit het spel te gaan stemmen, maar nu ik met zo weinig moeite, zo dicht bij de finale kan komen ga ik dat doen. Sorry, Brookelle.'

'Melanie. Stuur jij Brookelle naar huis of mag ze blijven?' 'Brookelle, vanaf het begin af aan heb je al een hekel aan mij en dat terwijl ik je nooit iets misdaan heb. Ik heb erg lang gewacht op dit moment. Het moment dat ik mag zeggen dat ik je naar huis stuur en dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik vind het erg goed van je hoe lang je het hier hebt volgehouden, maar vanavond komt daar echt een einde aan. Vaarwel.'

'Brookelle. Jij mag je spullen pakken en vertrekken.' Iedereen maakte zich op voor een grote uitbarsting van Brookelle. Ze was namelijk erg fel en hard in het spel, maar ze zei kalm: 'Het zij zo.' Iedereen haalde opgelucht adem. 'Ironisch dat mijn grootste missie hier was om Femke naar huis te krijgen en dat ik zelf na het slagen in deze missie moet vertrekken,' zei Brookelle terwijl ze een beetje begon te lachen.

Afbeelding
Bij de poort nam iedereen afscheid van Brookelle. 'Nou, Mel, daar ga ik dan. Goed gedaan,' complimenteerde Brookelle één van haar grootste vijanden in de villa. 'Als iemand het slim gespeeld heeft, ben jij het,' antwoordde Melanie. 'Maar je lijkt wel een heel ander mens nu.' 'Nouja, ik ben best verdrietig en zo gemeen als ik in de villa af en toe was ben ik echt niet altijd, hoor. Het was maar een klein stukje van mij, maar wel een stukje van mij waarmee ik dacht dit spel te kunnen winnen.' Melanie lachte. 'Nou, jammer dat we dit niet eerder hebben gezien. Goede terugrit, Brooke,' zei Melanie toen Brookelle de poort uit liep en Brookelle draaide nog even om om naar de andere bewoners te zwaaien. 'Daag,' riep ze vriendelijk en ze liet een groepje verbijsterde bewoners achter.
Afbeelding
Mikese

In de inschrijving noemde het forumlid achter Brookelle haar een guidette. En het zal jullie dus waarschijnlijk niet verbazen als jullie erachter komen wie het nu eigenlijk was! :)
Afbeelding
Mikese

Aaah liza hoe weet je het?

Iedereen is nieuwsgierig nu, sorry jongens! Ik ga niks zeggen dat is aan ... en ... om het zelf te doen! :)

We zitten nu dus ook in de eindfase van het spel. Morgen komt er nog een vervanger van Femke en er is nog een leuke verassing, maar daar allemaal meer over! Jullie horen/zien het morgen! :)
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ooh ik weet Brookelle ook. >,<

en ik weet het uit betrouwbare bronnen. :$
Ofnaja, eigenlijk ging het perongeluk
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie