Ik heb er ook pas gisteren van gehoord ( door Online Verhalen) dus ik zal het even uitleggen:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is Nanowrime?
Nanowrime houd in dat je in een maand 50 duizend woorden schrijft, een heel verhaal.
Het is in de maand November, dus hierna is er nog een maand rust.
Okay, wat is de uitdaging dus?
Nouu, het klinkt nu best weinig zo op je beelscherm, maar je moet in één maand een verhaal schrijven dat vijftig duizend woorden bevat. Dat is al misschien voor je een uitdaging - voor mij iig wel- maar je moet het ook in 1 maand tijd doen.Er is geen vast onderwerp, en ook geen jury.
Het is echt helemaal voor jezelf maar dat betekent niet dat je niet enorm trots bent als het je lukt ;3
Het is gelukt, maar ik vind het geen mooi verhaal...
Zoals iemand bij OV al in het Nanowrime topic had gepost; Hierna was ik nog bijna een maand bezig met verbeteren ;P. Want het gaat je niet lukken om geweldig te schrijven, als je zoveel woorden moet typen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga wel een gokje wagen, ben benieuwd of er wat uitkomt

Laatst gewijzigd door marlinde op di 27 sep 2011, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.