Vandaag de hele dag vrij, omdat het the day of the languages is en wij moeten van tto dan een lesje geven op de basisschool Ben net geweest, was echt heel erg leuk en de kinderen deden goed mee.
Ik heb zoo veel hw, maar ik voel me totaal niet goed. Vandaag blokuur Nederlands was super saai . En we moeten zoveel maken voor NL deze week en morgen al de laatste les en moeten we aftekenen . Gaat me nooit lukken. En nu een stomme Duitse brief schrijven .
Nina schreef:Vandaag de hele dag vrij, omdat het the day of the languages is en wij moeten van tto dan een lesje geven op de basisschool Ben net geweest, was echt heel erg leuk en de kinderen deden goed mee.
Ik ging met met day of languages ( vorige vrijdag) naar de universiteit
Ik hoef (gelukkig) pas volgend jaar naar mijn bassischool om les te geven.
O ja en mijn wiskunde leraar, maakt altijd een wookie geluid als wij zitten te werken ( een wookie is dat beer ding uit starwars)
Yeey, een 10 voor Frans, een 9 voor Engels, een 6,7 voor geschiedenis (zonder te leren) en 7,5 voor wiskunde..
Meer cijfers heb ik nog niet.. Najaa, vrijdag een SO bio en een SO Frans.. Ik heb een sterk gevoel dat ik bio ga verknallen x3