Lekkere beste vriendin..
Ik zei tegen mijn vriendin
(E) dat ik niet zeker wist of ik mijn crush
(Guus) nog leuk vond..
En in de kleine pauze 's ochtends kwam hij bij onze tafel, en ik vond hem dus toen wel weer leuk. Maar in de grote pauze stond ik bij een hele groep, buiten.
Nou, bij Economie vertelde een andere vriendin
(L) me dus me dus dat zij met E in de aula zat en G daar heen kwam.. Naja, hij was ergens in de aula en Eline ging hem vet roepen. En helemaal opstaan en zo "Guuuus, Guuuuus!", en L zei dat ze normaal moest doen maar ze ging door tot hij kwam. Dus hij kwam, en E zei:
"Ja, kom bij mij op schoot zitten!", dus Guus kwam bij E op schoot zitten! En toen liep G weg om z'n tas te halen en toen ging E hem weer roepen. Dus hij kwam weer, en vroeg ze weer of hij op haar schoot ging zitten. En E slaat zo d'r armen om hem heen, vet knuffelen enzo. En toen de bel ging gaven ze elkaar ook een vet lange knuffel.
Dus nu ben ik heel boos op haar, en ik weet dat ik het niet moet doen maar ik ga haar ook eens even lekker jaloers maken met háár crush.
v Nee, en ik deed nog wel zo veel voor haar! Haar proberen te koppelen, elke keer voor haar dingen aan hem vragen, briefjes geven. En wat krijg ik terug? Niks! Ze liet me trouwens ook gewoon achter met Guus omdat ze haar broodje wilde eten. En bedankt.
Laatst gewijzigd door Anna op ma 26 sep 2011, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.