Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 118 van 132

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Heb jij een lief?

Mijn crush is op dit moment op kamp. Maar afgelopen maandag ben ik er wel met een vriendin heen gegaan en toen liet m'n vriendin me met hem achter. Ik vond dat eerst niet leuk maar achteraf was het wel handig. We stonden eerst bij wat jongens uit m'n oude klas, maar hij moest eerder weg voor sportstroom. Hij vroeg me of ik mee wilde lopen naar zijn kluisje. En zodra hij zijn spullen had liep ik mee naar de deur en gaf hem een knuffel. En toen liep 'ie naar buiten.

Vrijdag komt hij weer terug. :D
Afbeelding
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

vorige week maandag iets van 13 keer ofzo gezoend met een jongen ;$$

ik weet alleen niet of ik hem wel leuk genoeg vind om hem als vriendje te nemen ;$$

V en VV , ik weet niet of ik hem leuk genoeg vind als vriendje, omdat er allerlei gezeik achter zit met een andere jongen die mij leuk vindt en ook nog een van me beste vrienden is en ik hem niet wil kwetsen en hem niet kwijt wil en ik niet weet wat ik moet doen ;)

Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 26 sep 2011, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^dacht ik dus ookal, maarja. ;p
nou, mijn crush; is dus model, en woont in amerika, en heb hem nog nooit in mijn leven gezien, alleen op google images ;D
maaaaar hij is zo knap :wub
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Lekkere beste vriendin..
Ik zei tegen mijn vriendin (E) dat ik niet zeker wist of ik mijn crush (Guus) nog leuk vond..
En in de kleine pauze 's ochtends kwam hij bij onze tafel, en ik vond hem dus toen wel weer leuk. Maar in de grote pauze stond ik bij een hele groep, buiten.
Nou, bij Economie vertelde een andere vriendin (L) me dus me dus dat zij met E in de aula zat en G daar heen kwam.. Naja, hij was ergens in de aula en Eline ging hem vet roepen. En helemaal opstaan en zo "Guuuus, Guuuuus!", en L zei dat ze normaal moest doen maar ze ging door tot hij kwam. Dus hij kwam, en E zei:
"Ja, kom bij mij op schoot zitten!", dus Guus kwam bij E op schoot zitten! En toen liep G weg om z'n tas te halen en toen ging E hem weer roepen. Dus hij kwam weer, en vroeg ze weer of hij op haar schoot ging zitten. En E slaat zo d'r armen om hem heen, vet knuffelen enzo. En toen de bel ging gaven ze elkaar ook een vet lange knuffel.

Dus nu ben ik heel boos op haar, en ik weet dat ik het niet moet doen maar ik ga haar ook eens even lekker jaloers maken met háár crush.

v Nee, en ik deed nog wel zo veel voor haar! Haar proberen te koppelen, elke keer voor haar dingen aan hem vragen, briefjes geven. En wat krijg ik terug? Niks! Ze liet me trouwens ook gewoon achter met Guus omdat ze haar broodje wilde eten. En bedankt. :S

Laatst gewijzigd door Anna op ma 26 sep 2011, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Marit.

^^
Je moet niet zo kijken naar de liefde, daar heb je niets aan. En er zijn meer goede kanten. :)

Al ben ik niet verliefd ofzo.
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid

Nope geen liefde voor mij. Volgens mij hebben twee van mijn vriendinnen wel een soort dilemma. De een K vindt een jongen M leuk. Maar N is goed bevriend met M en was met hem naar de bios gegaan. Zij heeft geen gevoelens voor M en wist ook niet dat K M leuk vindt. Nu is N daar achter gekomen en gaat ze niet meer met M om omdat ze K niet wilt kwetsen, maar eigenlijk mist ze haar vriend M.

Lekker ingewikkeld.
o0simsfreak0o

^^ ik snap het ongv :3 wat je zegt
dat best wel vervelend o;

ik ben gelukkig nog single :3
ik zie mezelf ook nog niet in een relatie :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie