Sweet. ik ben zo beroerd als een hond.. Maar ik ga door! Helaas van half 10 tot half 4/4 uur school. Als ik me niet lekker voel ga ik gewoon weer naar huis. Dan mogen ze het mooie bekijken.
Ik voel me ziek, maar ga toch maar naar school. Wil niets missen. En even vragen of ik het zesde bij Engels weg mag blijven. Heb toch al alles af. Al net mag ben ik het derde uit .
* Dat ik vergeten was dat we huiswerk hadden.
* Dat ik het net af heb ;3
* Dat Twitty faalt ;3
* Dat de namen Henkie en Kees geweldig zijn ;3
* Dat ik teveel Dat's opnoem ;3
* Dat 'iemand' op Twitty zei dat ze ging slapen maar dat ze het niet deed.
* Dat ik dat weet.
* Dat mijn Dat's kloppen.
* Dat mijn Dat's stoppen ;3
Zo ik ben ziek naar huis gegaan. Schijnbaar vinden leraren dat niet leuk: "Kan je niet een paracetamol in nemen?" "Heb je geen neus spray???" ga toch weg joh. Als ik mij eigen niet lekker voel, dan ga ik naar huis! Ik ben normaal nooit ziek thuis en dan gaan ze moeilijk doen Slaat nergens op!
Ik heb net netjes een uur aan mijn huiswerk gezeten
Nu hopen op alleen maar voldoendes, te beginnen met frans morgen...
En ik had een tussenuur, want de bio vervanger viel uit, en ik was het vierde uit ;3
Morgen mss eerste 2 uur vrij, en dan woensdag kamp. Ik vind het al ietsjes leuker.
* Ik een nieuw dagboek ben begonnen
* Het hele artikel niet op een pagina paste dus moest ik er twee delen van maken en nu staan ze scheef boven elkaar en dat irriteert mij
* Dat het mij irriteert
* Dat ik ziek ben
* Dat ik thuis ben
* Dat ik net heb gekeken en ik heb geen huiswerk van wiskunde
* Dat ik net paracetamol heb genomen
* Dat ik nu geen dat's meer heb
Pff vandaag viel 4 uur uit, dus ik had maar 4 uur les, maar toch zat ik gewoon van half 9 tot 10 over 3 op school En nu heb ik Frans voortgangstoets geleerd en ben ik moe. Maar Latijn toets ging vandaag wel heel goed (: