Er zijn natuurlijk een hele boel verschillende verkopers. Maar je moet vooral opletten op de positieve feedback die ze hebben. Staan ze hoog aangeschreven is er niks aan de hand. Hier één van mijn favo "winkel" Klik]
@evelien; ze hebben er ook winterjassen maar dat zou ik niet doen via ebay!
AnsjJ2 schreef:Er zijn natuurlijk een hele boel verschillende verkopers. Maar je moet vooral opletten op de positieve feedback die ze hebben. Staan ze hoog aangeschreven is er niks aan de hand. Hier één van mijn favo "winkel" Klik]
Heeft Ebay ook super schattige dingetjes? Zoals aardbeitjes met een schattig gezichtje ofzo? Want dat zoek ik, maar ik heb nog niets kunnen vinden.
VV Jaa daar is het indd nogal duur, daar heb ik een tutu besteld..
V En hoe krijg je het eigenlijk in euro's?
Laatst gewijzigd door Liza op zo 25 sep 2011, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
^^ Ik weet niet of je er al eens een keer op hebt gekeken, maar op Attitude Holland hebben ze ook heel veel van dat soort sieraden. Daar heb ik ook mijn donut-ketting vandaan en een vriendin van mij eentje met een snor. Alleen de verzendkosten zijn wel 5 euro x.x
AnsjJ2 schreef:Er zijn natuurlijk een hele boel verschillende verkopers. Maar je moet vooral opletten op de positieve feedback die ze hebben. Staan ze hoog aangeschreven is er niks aan de hand. Hier één van mijn favo "winkel" Klik]
Heeft Ebay ook super schattige dingetjes? Zoals aardbeitjes met een schattig gezichtje ofzo? Want dat zoek ik, maar ik heb nog niets kunnen vinden.
VV Jaa daar is het indd nogal duur, daar heb ik een tutu besteld..
V En hoe krijg je het eigenlijk in euro's?
Voor euro's ga je gewoon naar : ebay.nl :') en dan zoek je die verkoper op. Als er FREE SHIPPING staat. Betaal je geen verzendkosten. Maar goed het is allemaal zo goedkoop en leuk
@Melissa: Waarom mag dat dan weer niet. Dat is echt raar
Het kost bij mij heel veel energie En ik ben al heel erg moe door mijn verleden en als ik ongesteld word kan ik amper naar school omdat ik bijna niet op mijn benen kan staan dan. En ik word héél erg duizelig en misselijk enzo...