Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 2 van 15

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Henderson ~ Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Het was een paar dagen nadat ik Brandon had gezien met die andere vrouw. Er was geen uur geweest dat ik niet aan hem dacht, al wou ik niet aan hem denken. Op een middag ging de bel. Ik wou lachen toen ik Brandon zag, maar ik kon het nog net onderdrukken. Zwijgend opende ik de deur. Ik keek hem strak aan. ‘Hee mop.’ ‘Wat moet je?’ ‘Ik miste je, dus ik kwam langs.’ ‘Tuurlijk.’ Zei ik en draaide met mijn ogen. ‘Mag ik binnen komen?’ Zei hij aarzelend. ‘Kom maar.’ Zei ik zuchtend.

Afbeelding
Na een lange stilte durfde ik iets te zeggen. ‘Dus, je denkt dat ik niets door heb?’ ‘Waar heb je ’t over?’ ‘Ik heb je wel gezien hoor, in het park, met die blonde vrouw.’ ‘Ow dat.’ Lachte hij. ‘Wat lach je nou?! Ik zag die grote lach op je gezicht wel en ik zag wel dat je haar innig omhelsde.’ ‘Wat? Denk je dat ze mijn vriendin is?’ Lachte Brandon. Ik knikte en trok een wenkbrauw omhoog. ‘Niet dan?’ ‘Nee, jij bent mijn vriendin!’ ‘Wie is zij dan?’ ‘Dat is mijn zusje!’ ‘Hoezo lachte je dan zo en knuffelde je haar zo?’ ‘Ze woont in Sim shangla. Ik heb haar al twee jaar niet meer gezien. Ze is hier voor een paar weken en we hadden afgesproken in het park.’ ‘Kan… Maar ik geloof je niet.’ Brandon pakte zijn telefoon en toetste een nummer in. ‘Hee Sid. Met Brandon, kom je naar Queenstreet 52?’ Hij hing op. ‘Mijn zusje komt.’ ‘Oké dan…’

Afbeelding
Na vijf minuten was zijn ‘zusje’ er. ‘Hoi! Ik ben Sidney.’ ‘Ik ben Nancy.’ ‘Wat geweldig hier hé, in Queenstown. In de Sim shangla is het heel anders.’ Na even praten geloofde ik het. Sidney was super aardig.

Afbeelding
Ik sloeg me voor m’n hoofd. ‘Het spijt me Brandon en Sidney. Ik ben zo’n stomkop. Ik had het gewoon moeten vragen en niet zo achterlijk moeten zijn.’ ‘Maakt niet uit, schat.’ Zei Brandon en wreef over mijn arm. ‘Nee, is echt niet erg. Ik zou dat ook hebben gedacht hoor.’

Afbeelding
We hadden nog een tijdje met z’n drieën gepraat, maar na een tijdje ging Sidney weer weg. Ik bracht haar naar de deur en zwaaide haar uit. Ik ging weer terug naar Brandon die in de kamer zat. ‘Krijg ik nu eindelijk een kusje?’ Zei hij met een big smile op zijn gezicht. ‘Nee.’ Zei ik. Brandon trok een pruillipje. ‘Je krijgt een hele dikke zoen.’ Brandon had weer een big smile.

Afbeelding
Brandon en ik gingen op de bank zitten en zoende en praatte nog een hele tijd. ‘Het spijt me zo.’ Bleef ik herhalen totdat Brandon er gek van werd. Hij was niet de badboy die ik dacht dat hij was. Hij was een hele lieve en gevoelige man.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie