Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 8 van 28

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Toen Kimmiko niet antwoordde gaf ik haar een zet, 'een antwoord mag', zei ik. Kimmiko staarde voor zich uit, toen leek ze iets te besluiten, 'hij voelt zich niet zo lekker de laatste tijd', zei ze.
'En daarom doet hij zo raar?', vroeg ik verward, Kimmiko haalde haar schouders op, 'jongens', zei ze en ze glimlachte en liep langs me. Verward bleef ik staan, dus Shino deed zo raar omdat hij zich niet lekker voelde? Jongens zijn echt raar!
Ik draaide me om en liet me op mij bed vallen, ik schoof mijn armen onder mijn hoofd en staarde naar het plafond.
Ik gaapte een en draaide me op mijn zij, voordat ik het wist, viel ik in slaap.

~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik werd wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn. Ik draaide me om, waardoor ik uit bed viel en op mijn schouder belandde. Een steek pijn schoot door de wond. Onderweg naar de deur, viel ik bijna over de boeken van Taiki. Ik vloekte, gooide ze aan de kant en liep door naar de keuken. Zoals altijd was er niks lekkers meer over, want dat was op zaterdag allemaal opgegeten. Chagrijnig liep ik naar buiten en stak een sigaret op. Maar al snel had ik daar ook genoeg van. Ik zocht naar een paracetamol in de badkamer, natuurlijk kon ik er geen vinden. Nog chagrijniger pakte ik mijn mp3 en ging op de bank in de woonkamer liggen. Deze dag kon niet snel genoeg voorbij zijn..

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Het ontbijt was geweest en ik zocht mijn outfit, iedereen had toestemming gekregen om naar Harajuku te gaan. Ik kleedde me aan, en zette mijn pruik op. Ik deed mijn make-up en haar. "Harajuku ik kom eraan". Ik giechelde. Het zou echt vet worden!

Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Samen met Miki was ik dus op zoek naar Rini, maar opeens bedacht ik iets. 'Wat als ik doe dat ik hem niet meer leuk vind en het aanpappen met iemand anders? Hem jaloers maken?'
Miki keek me even doordringend aan. 'Maar je zei toch dat hij je niet leuk vond?'
'Ja, maar is het niet dat je gaat verlangen naar het ene wat je niet hebben kunt?' zei ik duivels. 'wat vind jij?'

Hotaru Kiun
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Langzaam liep ik door de stad, een klein beetje hopend dat ik iemand tegen zou komen.
Ik kon nu naar huis gaan, maar zou ik daar vragen moeten beantwoorden? Ik kon hier blijven, en pas om een uur of negen terugkeren.. Maar dan moest ik me vervelen, ik had raar genoeg geen klusjes meer..
Ik schrok van een stem,

>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

'Saaa! Wakker worden', klinkt een stem en ik word wat heen en weer geschud. 'Sakuraa!! Vandaag Harajuku!', in een ruk zit ik overeind, 'nu al vertrekken', zeg ik slaperig. Ik wrijf in mijn ogen en kijk recht in het gezicht van Kimmiko, ze knikt. Ik sta langzaam op en pak mijn lievelings outfit uit de kast, inclusief de schattige roze pruik.
Terwijl ik me langzaam aan kleed, begint Kimmiko te ratelen over hoe geweldig het vandaag zou worden. Ik schud heel zacht glimlachend mijn hoofd. Kimmiko is altijd enthousiast over Harajuku dat iedereen er gewoon zin in krijgt. Als ik helemaal klaar ben pakt Kimmiko me bij de arm en sleurt me mee. 'Harajuku, ik kom eraan', giechelt ze. Ik rol met mijn ogen, inmiddels was iedereen half weg aan het gaan. Ik kijk toe hoe Shino opeens verschijnt en zich snel omdraait als hij mij ziet staan. Ik slik, was het nu allemaal mijn schuld dat hij zich zo rot voelde? Het zal toch niet hé?

~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza

Ik sleurde Sakura mee de straat over. "Hé, zit je niet in over Shino hoor.." Zeg ik als ik haar trieste gezicht zie. "Het is niet jouw schuld.. Het is eigenlijk mijn schuld.." Zuchtte ik. "Waarom?" Vroeg ze. "Lang verhaal, héél lang verhaal." We kwamen aan in Harajuku, en daar stonden dan al de leuke mensen. "Kijk eens aan, een meeting!" Gilde ik, we vormden ons bij de groep en kletste over vanalles en nog wat. En mijn blauwe pruik zag tussen de hoop mensen er prachtig uit!

Kimmiko Chan
Liza

Het was een gewone dag, en de helft van de mensen was weg. Kenji had nu besloten om eventjes lekker te gaan douchen, hij liep naar de douche, en ging onder de douche staan. Een hand rustte op zijn schouder. "Wie is daar?" Zei hij angstig. Niemand antwoorde. "Wie... wie is daar?" Zei hij alweer, het water werd ijskoud, en daarna ging opeens de douche uit. Kenji keek naar achter en zag iemand, iemand met een bivak muts op. "Wie ben.." Hij kon niet meer antwoorden, zijn keel was doorgesneden.. Na een paar minuten viel Kenji langzaam op de grond, de douche grond lag onder het bloed, zijn hand zat bij zijn keel, en zijn hart was gestopt..

Kenji - djon black is dood. Hij was een klasgenoot
-------------
Sorry voor pp. :$
xRainbow

Verveeld liep ik rondjes door het huis, er was toch niets te doen.  Toen ik langs de douches kwam hoorde ik een harde bonk en een paar snel wegrennende voetstappen. Nieuwsgierig deed ik de deur open en daar lag Kenji. Een stuk verder weg lag een mes en bij de douche een bivakmuts. 'O fuck.' Zei ik zachtjes.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Yum

Ik werd wakker. Waar was ik? Oh, de zaal. Ik stond op en liep naar de douches. Daar trof ik Shino aan. Hij leek wel versteend. Úhm...Wat is er, Shino?' vroeg ik voorzichtig. Maar toen zag ik het dode lichaam van...Kenji.
Ik schreeuwde.

~Chiya~
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Ik moest lachen.
''Je hebt gelijk. Zullen we zo naar Harajuku gaan?'' Vroeg ik.
Ze knikte. ''Eerst even opfrissen. Ga je mee?'' We liepen richting de badkamers, maar we zagen een kleine menigte voor de deur. Allemaal geschokte gezichten keken door het gat van de deur.
''Wat is er gebeurd?'' Vroeg ik. Een meisje zei:
''Kenji is dood.''
Oh shit.

-Miki Domoto-
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Shit, dit moest Rini weten. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak.
Ik ging razend snel door de menu's en belde Rini.
''Miki, waar blijven jullie...'' Hoorde ik.
''Rini, Kenji is dood! Kom naar huis, alsjeblieft!''
Stilte.
''Ik kom eraan.'' Ze had opgehangen.

-Miki Domoto-
(srry voor snelle post :sweatdrop )
marlinde

Kenji dood? Kenji? Nee..
Ik wou naar huis, ik had het Miki beloofd, maar dan zou ik een lichaam zien..
Ik werd misselijk van de gedachten.
Langzaam, met kleine stapjes, liep ik naar huis.
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
xRainbow

Er was inmiddels een redelijk grote groep om het lichaam van Kenji heen komen staan terwijl ik er snel van wegliep. Kimmiko en nog een paar anderen waren nog op het Harajuku en wisten er niets van af. Vlug toverde ik mijn mobiel uit mijn broekzak en toetste Kimmiko's nummer in. Zuchtend begroette ze me weer met haar gebruikelijke ''hoi Shino" en leek nog meer ongeïnteresseerd dan ze normaal was. 'Luister Kimmiko, Kenji is dood bij de douches gevonden.'

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Liza

Ik schrok, ondanks dat ik Kenji zeker niet mocht. "Wtf, ik kom nu met Sakura naar huis." Ik trok sakura mee. "Doegh iedereen!" Mompelde ik vlug en ik sleurde Sakura mee naar huis. We liepen door naar de douches. "WTF!!" Tranen brandde in mijn ogen. "Welke kl**t*** heeft dit gedaan?" Ik zag de bivakmuts en mes. Ik werd een beetje duizelig en liep snel naar de meidenkamer. Ik zat op mijn bed en alles draaide, ik viel neer op mijn bed, en dacht na. "Wat gebeurt er hier.." Mompelde ik tegen mezelf. "Gaat het wel?" Antwoorde iemand.

- WIEOWIE? 0_o -
- Kimmiko Chan -
ixkilledxthexcookie

Ik voelde me nog steeds verschrikkelijk. Ik had wel een paar mensen horen gillen, maar ik had overal teveel pijn om te reageren. Toen ik weer wakker werd, had ik zin in een lange hete douche. Ik pakte mijn spullen en liep naar boven. Een heleboel mensen stonden voor de deur. Nee, hè. Moet ik nou twee uur in de rij gaan staan om even te douchen?
'Wat is hier allemaal aan de hand,' vroeg ik geïrriteerd. Miki wees naar binnen. Ik zag Kenji dood op de grond liggen. Ik zuchtte. Eerst gaat hij me verwonden en dan ook nog eens mijn douche verkl*oten? Hij mocht me écht niet.
'Wat staan jullie hier allemaal te doen?' vroeg de huisbaas die ook kwam kijken waar al dat geluid vandaan kwam. Toen hij Kenji zag, stuurde hij ons allemaal weg. Voorlopig was de badkamer buiten werking.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Emma

Verbaasd keek ik Kimmiko aan. 'Gaat het wel?' vroeg ik. Okay ik mocht haar niet maar als er iets aan de hand was mocht ik me toch wel zorgen maken hé? Kimmiko keek verbaasd op.

°.Shinju.°
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

De huisbaas had ons weggestuurd. In gedachten liepen we allemaal naar de slaapzalen.
''Jij deed het! Alleen maar omdat hij die bal tegen je kop trapte! Je verdient nog veel erger!'' Tierde een meisje waarvan ik de naam niet kon onthouden.
''Doe normaal! Ik ga hem daarom toch niet vermoorden?!'' Ik stond op en duwde het meisje. Ze krabde terug en er kwam een snee in mijn arm. Ik kon mij toen niet meer beheersen, en sloeg haar tegen haar hoofd.
Het meisje viel op de grond. Ik zag dat ze tranen in haar ogen had.
Miki, doe normaal!'' Riep Sakura voorzichtig. Sakura liep naar het meisje en hielp haar overeind.
''Niet tegen Miki in gaan.'' Zei ze zacht. Boos plofte ik neer op mijn bed.
''Miki....'' Begon Hotaru zachtjes.
''Nee, ik wil even alleen zijn.'' Ik stond op en liep naar buiten. Ik zakte in elkaar tegen de muur.

-Miki Domoto-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten