Woejow

ik zit hier echt verbaasd achter mijn pc! Opeens wordt ik toegevoegd door een nicht van mij, maar ik ken haar niet eens

maar ze beweert dat ze mij als baby nog heeft vast gehouden en alles. Maar aan de andere kant: Weer super tof. Ik ken amper iemand van mijn familie! Behalve mijn tante die altijd eerst mijn bed in nam -.-". Maar we hebben veel gemeen! Zij schildert, tekent, en schrijft. Ik teken, schilder en schrijf

Eindelijk iemand in de familie die creatief is! Alleen... Ik ben het jongste van alle nichten en neven T.T Zij is ook 38.. Dat is dan wel weer jammer opzich, maar ach? Leeftijd doet er niet toe, ze komt namelijk over als 19
Voor de rest: Gister avond ingeschreven bij sport school vlak bij mijn eigen school. Kost maar 17 euro per maand voor onbeperkt sporten (Ook in weekend:D) , mijn beste vriend wilt 3x per week gaan en ik ga dan met hem mee en 1x in de week met mijn vriend. Woeisj 4x per week sporten. Dan moeten die vet rollen nu wel weg gaan. Hopelijk gaat mijn schild klier dan nog meer vooruit en ben ik daar van af

en van het gewicht

Ik hoop met een jaar / anderhalf jaar redelijk slank te zijn. Als ik het schema van 4x per week vol houd, moet dat wel lukken toch??
Achja ik zie wel. Vandaag speciale schoenen gekocht (maar 20 euro) en Jogging broeken (2x 7,50 = 15 euro:D) dus weer lekker goedkoop gewinkeld! Dadelijk lekker spaghetti maken, opeten en dan jaaa. geen idee.
V Het was 7,50