Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 65 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Tegen mij wordt altijd met gym gezegt dat ik mee aanstel, maar ik zit met erge astma, hun niet );
Zo paardrijden <3
Met mijn schouder gaat het beter, ben benieuwd op wie ik zo moet ;D
Me pa haalt mijn vriendin nu op c::
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik wil kwijt dat er is nu alweer een ruzie geweest in onze klas, niet echt een grote gelukkig.

En ik moet morgen voor een vriendin aan haar crush vragen of hij haar leuk vind. Iemand tips hoe?!
Afbeelding
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Anna schreef: En ik moet morgen voor een vriendin aan haar crush vragen of hij haar leuk vind. Iemand tips hoe?!
Ik heb wel een tip hoe je het niet moet doen:
Vraag niet wat hij van haar vind. Want dan vraagt hij waarschijnlijk: 'Waarom?' En dan moet jij al helemaal niet antwoorden: 'Nou omdat ze je leuk vind.'
Misschien een gesprek met hem beginnen en langzaam het onderwerp naar je vriendin over laten gaan.

Lalalaa waarom heb ik de laatste tijd een verslaving aan in het Engels typen?? o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Robin_Sim schreef:Het valt me op dat er heel veel mensen ziek zijn vandaag of ligt dat aan mij??
nee het heerst, heb er zelf ook heel veel last van. Mijn pa ook al, maar met mij is het helaas wel erger ;s lig iedere dag na school te slapen thuis ben zo verschrikkelijk moe, ook als ik genoeg slaap enzo, ben heel de dag slap en moe en duizelig (en verkouden). koppijn en alles. gaat niet lekker, maar meer mensen zijn grieperig
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Over ziekte gesproken, ik slaap bijna op school en kan 's ochtends moeilijk ontbijt eten, maar dat slaapgedoe licht aan het feit dat ik te laat naar bed ga xD

Heel lekker getraind, was erg leuk ook :3
Misschien krijg ik nu een nieuw badpak :3
En mijn ma gaat morgen een tablet kopeeh :D
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Er vloog net ff een straaljager laag over, ik keihard naar beneden hollen om tekijken of alles goed gaat met mijn dieren. Ze schrokken gelukkig eerder van mij, maar het was eerder voor mijn hond, want die liep de laatste keer dta zo'n ding over vloog de hoorder eruit :3
Mijn pa is vandaag 50 geworden, vanochtend een smsje van mijn nicht, "gefeliciteerd met achmed" :3
Ik had dus gezegt dat als je (als man zijnde) 50 word je dan Achmed gaat zien, en mijn vriendin zei Adam, dus vandaar x3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

^ Idd! M'n kat vloog als een gek door het huis heen!
En gefeliciteerd met je pa xD

Mijn internet doet al een week vaag. De ene keer duurt het 2 seconden om een pagina te laden, de andere keer 2 minuten. Ik word er knettergek van :cursing

Weergave- en sorteeropties

Gesloten