Gaat erg lekker vandaag x33
- Mijn fles lekt in mijn tas
- Ik gooi het suikerwater voor scheikunde over mijn tas en alles heen
- De conditietraining voor gym was een hell, ik had een 5 terwijl ik normaal minstens een 7 haal O.o
- Mijn zak skittles is bijna leeg
- Ik heb weer veel te veel huiswerk
Gelukkig had ik wel een 6,7 voor mijn frans terwijl ik vergeten was te leren (voor de 3e keer --") en is het nieuwe album van Dead by April über awesomee ;DD
mijn tas was gister gewassen omdat iemand er perse juice ofheen moest gooien perongeluk expres
nu is ie schoonongv
und
ik ga nu bijna al mijn downlaods verwijderen
make-up skins en hacks laat ik erin zitten
en dan ga ik opnieuw opzoek naar kapsels en kleding(<- die misschien)
het is eng maar het moet wel vind ik x)
echt het is te sloom voorwoorden
ik verlang weer naar die snellere tijden :3
-edit-
wow ik heb nog maar iets van 214 downloads o;
en das echt weinig vergeleken met watik normaal had x)
edit2:
...
muwahahaha ik heb bijna al mijn downloads verwijderd maar alsnog zit alles erin en sims is 10 keer zo snel :3
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 20 sep 2011, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Er was iemand gewond geraakt op een plek waar ik voorbij moest ;l
En bij scheikunde moesten we de brander aansteken, verbrand mijn partner bijna dr hand door een steekvlam >.<
En ik had uitvalll ;o
en ik MOET 50 euro hebben x_x anders kan ik nooit voor oktober een mobieltjeeh kopen
@Pipapanda: Dan kijk je ouders heel lief aan en zegt dat je dan voorlopig geen zakgeld of minder kleedgeld wilt. Of je zoekt een baantje
---
Vandaag voor twee uur naar school. pfoef, ben langer onderweg dan dat ik dan daar ben. Echt niet te geloven gewoon. Op de heen weg had ik letterlijk vee vervoer. Ofterwijl: Veel te veel mensen in 1 trein. Bedankt Syntus! Achja ik ben het nu wel gewend dat ze of te laat komen, of maar één trein toestel zetten in de spits. Echt niet normaal OF nog beter: Ze rijden soms helemaal niet. Kan je anderhalf uur in de bus zitten
Mensen die met de NS gaan klagen al, maar wacht maar tot je Syntus hebt. Gelukkig gaat Syntus volgend jaar weg. Maar dan ben ik helaas al klaar met school
@ Ans: Haha, ja
Maar ik heb nu folderwijk maar dat verdient geen reet >.<
Ong. 200 kilo per maand en je krijgt 20 euro :l
Ach ja, het is wat :3
Ik heb een halve rol koekjes in een halve dag opgegeten
En ik haat bloemkool, als zijn er ergere groentes;
Brocoli, spruitjes, bietjes, wortels >.< Die vooral, daar word ik ziek van
Mijn ouders hebben mijn Franse lerares zien dansen O.O
Dat lijkt me zoo eng :3
En de printer liep net vast toen ik wat meost uitprinten ><
En ik ben verslaafd aan een nummer ;o
Something In The Water van Brooke Faser.
Nu gezellig douche en hopen op geen tussenuur morgen ;x
ik ben verslaafd aan Bullet van Hollywood Undead. :3 Vreemd hoe een liedje over zelfmoord zo vrolijk kan klinken, maar het melodietje is zo leuk... ;o
Zo naar school..