Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 48 van 188

xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan wéér een uitzendbureau..:/ gaan ze eisen dat ik een paar schoenen/broeken koop om (3!) dagen voor hun te werken.. als hun het nu eens betaald (ik kan het niet betalen hou niks over als mijn vaste lasten eraf zijn).. + het is niet eens in mijn vak gebied :s
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Matthieu schreef: En dat CAP net komt op een dag met veel hw voor de volgende dag :glare
Ja dat! :sneaky En het weekend heb ik ook onwijs veel huiswerk. En aan mijn school, die studiewijzers. Ze hebben het zo gepland dat ik elke week wel een toets heb. Heb ik bij de ene de toets net gehad, heb ik bij de volgende het hoofdstuk alweer af en heb ik daar weer een toets voor. :sweatdrop
Love your life
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

aan mn vriend die niet eens normaal/snel antwoord geeft *eyeroll* kan ik me zo enorm aan irriteren

edit: Als hij weer zo'n chaggo bui heeft (jongens kunnen weldegelijk ongesteld worden!!!!!!! "¬_¬ of die buien iig) En dan mept ie op de deur en tafel die al uber gevoelig is qua krassen... *eyeroll* en als ik er een glas op zet nou nou ... dan is dat een mega ramp... *zucht*

Laatst gewijzigd door xDuvessa op wo 21 sep 2011, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Aan dat ik mijn haar wil laten groeien en dat ik vandaag naar de kapper ging, nu het op 1 lengte is geknipt (had boblijn) en nu dus weer HEEL kort is. En nu komen mijn ouders steeds: 'Kortharige.' >_<
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

xDuvessa schreef:
edit: Als hij weer zo'n chaggo bui heeft (jongens kunnen weldegelijk ongesteld worden!!!!!!! "¬_¬ of die buien iig) En dan mept ie op de deur en tafel die al uber gevoelig is qua krassen... *eyeroll* en als ik er een glas op zet nou nou ... dan is dat een mega ramp... *zucht*
dan heb ik dus een groot probleem want ik ben al de hele maand chagrijnig 8-)

ik erger me aan mensen die zeiken (niet verder denken -__-) en dan de HELE tijd. Ik snap het bij de eerste keer ook wel hoor, jezus :angry
(niemand aangesproken voelen ajb ;p is wat anders waar ik zo chaggo van ben)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie