Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 117 van 132

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Heb jij een lief?

Hikari-desu schreef:^ Vraag eens of hij na school eens wil chillen :)

bij mij lopen best veel leuke jongens rond maar echt verliefd ben ik niet... In de zomervakantie had ik in de stad een superleuke Aziaat gezien (Met gebleekt haar :wub sorry, ik vind het gewoon sexy als aziaten hun haar hebben gebleekt :P) maar hij had en vriendin (die liep zelfs naast hem XD). Ik geloof dat ik toen iets over hem hierin had gepost. Maarja, loop ik vanochtend door de gangen van de school, blijkt dus dat hij bij mij op school zit :O OMG!!!

gehehe, lowl dat komt dus door jou dat ik op Aziaten(de Japanners, Koreananen en zo ;3 ) val x)
en met geverfd haar is dan seksie, maar niet geverfd ook wel hoor :3 en dan zo'n schattig gezicht *-*
en dan niet te klein(rond 1.70 ofzo) met een beetje een nog steeds Japans/Koreaans/Chinees accentish... *-*
ooh, zulke helaas zijn er niet zulke meisjes bij mij op school o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Een meisje bij mij uit de klas zei dat een jongen mij leuk vind, dat was zo'n 3 maanden geleden. Maar zij gaat compleet niet met hem om ofzo, dus wist ik niet of ik haar wel kon geloven.. Maar dinsdag hoorde ik een vriend van mij daar ineens weer over praten. Nou ja, ik hoorde alleen zijn en mijn naam en 'vind leuk'. Dus 's avonds smst een vriendin van mij hem en hij smste terug dat de jongen waartegen hij het had, had gehoord van dat meisje (die dus 3 maanden geleden dat tegen mij had gezegd). Dus toen had ik zoiets van: Zou het dan toch waar zijn? Want over zoiets begin je niet heel random tegen iemand anders als het een grap is toch?? o: Njaa, dus ik wilde de reactie van die jongen waar het om gaat zien en kijken of ik aan hem kan zien of het waar is (niet dat ik dat ooit zie ofzo, maar toch). Was hij de rest van de week niet op school >.<
Maar stiekem, heel stiekem vind ik hem ook wel leuk o:

Jaah ik was verveeld en heb toen mijn levensverhaal verteld :3

v Ik ben niet een expert op dit gebied ofzo (eerlijk gezegd zie ik het zelfs niet als iemand me leuk vind terwijl het eigenlijk heel obvious is, maarjaah) Let op hoe vaak hij naar je kijkt. Ik heb mezelf erop betrapt dat als ik iemand leuk vind ik vaak naar hem kijk. En als je het hem niet wil vragen, probeer er via via achter te komen of hij je leuk vind. (Zorg dat ze het niet lomp zijn en vragen: Hey ... (naam persoon) wat vind je van ... (naam van jou)? Persoon: Huh whut? Via-via-persoon: Jaah hij/zij vind je leuk, dus daarom. Jaah dat had ik ook, dat was niet leuk --") Ik hoop dat je er een soort van iets aan hebt :3

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op zo 11 sep 2011, 09:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Liza

okaii help..

Ik ben dus blijkbaar verliefd wat ik niet doorhad..
Net toen was ik buiten aan het spelen met mijn vrienden, en toen bleek het dat de jongen op wie ik verliefd ben heel onzeker over zichzelf is enzo.. En toen moest hij huilen omdat hij heel vaak gebruikt word, en toen hebik hem gevraagd voor gala, en hij zei ja.. En ik weet niet zeker of hij mij wel leuk vind?? En of hij een vriendin heeft.. En of hij echt met mij naar gala wilt!?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

^Ik zou er gewoon met hem naar toe gaan, hij zegt vast geen ja als hij een vriendin heeft. ;)

Dit is niet handig, ik vind een jongen uit m'n klas leuk maar mijn vriendin ook. En we weten het van elkaar. Maar zij had het meteen gezegd een van de eerste dagen en ze weet het van mij pas sinds gister. Ik heb haar ook gezegd dat ik er verder niks mee doe, zij was eerder en ik wil niet dat we ruzie krijgen om een jongen.
Maar ze vind een andere jongen ook leuk, maar die zit in de 1e. (wij in de 2e) Dus door 'doen durf of de waarheid' gaf ik haar een opdracht om de naam van die jongen uit de eerste te vragen, en dat weten we nu dus. En ze vind hem 'zó knap' en 'hemels', dus ik weet nu niet wie ze leuker vind..
Maar die jongen die ik leuk vind zit ook de hele tijd naar onze kant te kijken, maar een probleem: Ik zit altijd naast of in de buurt van haar dus ik weet niet naar wie hij kijkt.. En anders zit ik achter hem en dan gaat 'ie niet omkijken ofzo. En soms gaat hij opeens mee praten terwijl hij heel stil is.
Afbeelding
maike0090

maandag avond naar een jongen toe die mij leuk vind en ik hem ook
gaan we naar zijn huis met zijn tweeën beetje film kijken enzo
en zijn ouders zijn dan niet thuis

ik ben best zenuwachtig zo super goed ken ik hem niet ;$

V QQ

Laatst gewijzigd door maike0090 op za 17 sep 2011, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^Right..beetje film kijken terwijl zn ouders niet thuis zijn... Uhhuuuu

again ^What? Het is toch overduidelijk xD

Laatst gewijzigd door Evannahsue op za 17 sep 2011, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Ixors
Oplichter Oplichter

Omggg. Ik ben dus verliefd op een jongen. Maar hij is véél kleiner dan mij, maar zo grappig en lief en tof en omg ik lach me steeds kapot met hem. Hij is nieuw op school dus ik zie 'm pas 2 weken ofzo.. Ik heb z'n nummer maar ik durf niet te smsen en ik weet ook niet met wát :c

V we zitten in dezelfde klas en ik woon in BE dus we hebben allemaal uren tot de 7de haha :cc

BTW wat bedoel je met de CG hahaha? D:

Laatst gewijzigd door Ixors op za 17 sep 2011, 19:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Marit.

^Oeh, dat las ik in de CG.
EDIT: Dat is de CosmoGirl :sweatdrop

Als je zijn lesuren weet en jij bent al uit, kun je smsen;
Succes nog op school. Ik ben al uit. X

En dan eventueel erachter.

P.S. Zullen we een keer iets afspreken?

Je moet het een beetje subtiel doen. n_n

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 18 sep 2011, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik de hele dag zitten zeuren bij m'n moeder of ik naar de kermis mocht. En uiteindelijk om kwart voor 8 mocht ik er heen, tot half 9. Dus ik en mijn vriendin blij dat we mochten. Gingen we daar heen, was háár crush er wel. Kreeg ik van een vriend 4 muntjes voor de botsauto's, maar ik wilde er niet alleen in. Gingen we naar haar crush (die met nog 3 anderen was) en gaven we die muntjes. Vroeg haar crush of ze met hem in de botsauto's wilde, zei ze nee! Maar ik ging er wel in met een van die vrienden en alle andere vrienden van hem gingen op ons, omdat hij dus met een meisje erin zat.

Om half 9 naar huis, zag ik dat mijn crush er sinds ongeveer een kwartier was. Was ik hem gewoon mis gelopen! Mijn vriendin is nu weer naar de kermis en heeft dus tegen mijn crush gezegd dat ik al thuis moest zijn. En hij antwoordde: "Oh, jammer". En ze heeft hem namens mij een knuffel gegeven en gaat zo aan haar crush vragen of hij haar leuk vind.

v Hoe bedoel je? :$

Laatst gewijzigd door Anna op zo 18 sep 2011, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Achjaa, volgens mij vind die ene gast me in elk geval wel leuk..
Hij heeft het net uitgemaakt met iemand anders, en hij zegt de
hele tijd dingen over mij tegen mijn BMF enzo..
Nu is het nog de vraag of ik hem leuk vind..

Laatst gewijzigd door Simsfreak op ma 19 sep 2011, 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

^^^
Hoeft niet hoor.. Ik vond hem eerst leuk, maar na een tijdje vond ik hem niet meer zo heel leuk.. En nu zit ik met gemengde gevoels dus..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Ik kom amper jongens tegen de laatste tijd :sweatdrop Kom amper in het dorp omdat ik zo onwijs veel huiswerk heb en dus bijna alleen maar binnen zit :sweatdrop
Love your life
Simsfreak

^^^
Dat denk jij 8-)
Maarjaa, ik ga er verder niet over door, het gaat teveel ontopic

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie