Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 7 van 20

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Nou, ik weet het wel. Straks weet ik het niet. :confused Op wie moet je in vredesnaam gaan stemmen met zulke prachtige inzendingen.

Ook Claudia zet hier toch wel even een prachtige inzending neer. :thumbsup

Een vraagje trouwens. Je zegt dat je maar één download hebt gebruikt. Maar is het patroon dat je in het behang in de oude kinderkamer en de zithoek gebruikt niet ook een download (Grungy Victorian of Faded & Filthy Floral?)
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Mooie inzendingen vandaag weer zeg :omg Wordt straks nog moeilijk een goede winnaar uit te kiezen (gelukkig is het een poll, als team hadden we er nooit uit kunnen komen zonder dat we elkaar in de haren zouden vliegen :lol )
Afbeelding
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

wimhuiskamp schreef:Nou, ik weet het wel. Straks weet ik het niet. :confused Op wie moet je in vredesnaam gaan stemmen met zulke prachtige inzendingen.

Ook Claudia zet hier toch wel even een prachtige inzending neer. :thumbsup

Een vraagje trouwens. Je zegt dat je maar één download hebt gebruikt. Maar is het patroon dat je in het behang in de oude kinderkamer en de zithoek gebruikt niet ook een download (Grungy Victorian of Faded & Filthy Floral?)
Volgens mij is het geen download.. er stond in ieder geval niet zo'n plumbob bij. Maar het kan wel zo zijn dat het die grungy Victorian dinges is, want die heb ik wel ooit gedownload :laugh.
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Dan zou ik die voor de zekerheid noemen. Dat is namelijk een .package bestand en die krijgen in het spel niet zo'n plumbob. En ik heb die Grungy Victorian ook en gebruik hem wel eens. Ik herkende hem omdat hij niet helemaal egaal is, maar wat vlekkerig; alsof het behang verweerd is.
Afbeelding
Claudia

Ja, dat zag ik ook toen ik aan het bouwen was, daarom heb ik die gekozen :P omdat het er ouderwets uit moest zien, Ik zal het wel even erbij zetten. Bedankt voor detip
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

:crying had je het spel niet opgeslagen? Heb je wel de juiste buurt opgestart?

Als je heel ver bent met bouwen misschien opslaan in de huizen inventaris: als er dan wat misgaat heb je in ieder geval een kopie.

Wel balen zeg :crying
Afbeelding
Mezelf_Samengevat

ik denk idd dat ik toen ik sims afsloot gwn doorgaan heb gedrukt. maar niets is zeker natuurlijk.
ga wel nieuw huis maken maar ik ga het wrs me niet meer zo moeilijk maken en het simpel maar gezellig houden.

vind het wel erg jammer :crying
Afbeelding
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

en weer 2 super mooie huizen.. ik ben gister begonnen met bouwen.. echt een kast van een huis geworden... hoop hem vandaag af te krijgen.. en dan kan ik hem uploaden.. maar als ik de huizen van de rest zie.. dan stelt dat van mij toch niet zo veel voor
Marii

Oke ik heb mijn huis zo goed als klaar. Maar ik ben er nog niet tevreden over dus misschien komt er nog wel een aanpassing!

Landhuis Tomorrow.

Dit is een landhuis voor een groot gezin. Die hier veel generaties kunnen creëren. Het huis is in een brede stijl vormgegeven. zo heb je rustgevende kamers.. maar ook wat drukkere kamers. zo is er voor iedere sim zijn eigen plekje. In het landhuis is zowel boven als beneden een grote hal te vinden. Sims kunnen elkaar nooit in de weg lopen. Tevens is er veel ruimte in de tuin. En kan een sims met groene vingers helemaal zijn gang gaan!

Algemene informatie:
Gemeubileerd: 220,698 Simlions
Ongemeubileerd: 138,569 Simlions

Bovenverdieping:
3 slaapkamers
Kinderkamer
2 badkamers
Studeerkamer
Grote Hal

Benedenverdieping:
2 slaapkamers
Fitnessruimte
Woonkamer
Keuken + Eetkamer
Lounce Room
Studeerkamer
Toilet
Badkamer
Lees Kamer (voor de echte boekenwurm)

Foto's

Afbeelding
Huis zelf
Afbeelding
Voorkant huis
Afbeelding
Boven verdieping
Afbeelding
Beneden verdieping
Afbeelding
Huis in de nacht
Afbeelding
Keuken + eetkamer
Afbeelding
Lounce Room
Afbeelding
Slaapkamer
Afbeelding
Vijver in de tuin
Afbeelding
Huis

Downloads:
Ik heb bij dit huis Sims 3 en Wereld avonturen gebruikt
overige downloads
zijn Zemm zijn WA schilderijen.
En spulletjes uit de Store.. weet zo snel niet welke.

Ik hoop dat jullie hem een beetje mooi vinden.. ben zelf nog niet tevreden.
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ziet er goed uit

Ik was bijna klaar
Bam hele com doet het nie meer :cursing :cursing
Alle huizen en famillies dus ook het huis die bijnka klaar was hiervoor is weg :crying :crying
Com is nu net helemaal opnieuw geinstaleerd
Deus het duurt nog wel even voordat ik mijn huis weer terug heb (terug hebben lukt niet natuurlijk maar ik probeer het zo goed mogelijk weer te maken)
Afbeelding
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

djon black schreef:Ziet er goed uit

Ik was bijna klaar
Bam hele com doet het nie meer :cursing :cursing
Alle huizen en famillies dus ook het huis die bijnka klaar was hiervoor is weg :crying :crying
Com is nu net helemaal opnieuw geinstaleerd
Deus het duurt nog wel even voordat ik mijn huis weer terug heb (terug hebben lukt niet natuurlijk maar ik probeer het zo goed mogelijk weer te maken)
:blink Dat is idd :cursing !!
Claudia

Echt een mooi huis Marii :thumbsup! Alleen op sommige plaatsen is het een beetje leeg. Maar ik moet toegeven dat het erg moeilijk is om de ruimte op te vullen in zo'n enorm huis ;). Ik ben echt benieuwd wie dit gaat winnen haha. Het zijn allemaal mooie huizen :D
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

Zo ben ook weer even bij met huizen kijken.
Hele mooie huizen zijn weer toegevoegd!! :thumbsup

Heb laatste dagen geen tijd meer gehad om te bouwen, dus begin morgen vroeg maar weer eens voor ik moet gaan werken.
Al de dingen die ik wilde veranderen zitten nu nog in mijn hoofd en staan wazig op papier...
(Was er 's nachts mijn bed voor uitgekomen op het op te schrijven :S ;))

Geen idee wanneer hij af is..he einrichting moet nogsteeds en tuin is nog niet af
Marii

Claudia schreef:Echt een mooi huis Marii :thumbsup! Alleen op sommige plaatsen is het een beetje leeg. Maar ik moet toegeven dat het erg moeilijk is om de ruimte op te vullen in zo'n enorm huis ;). Ik ben echt benieuwd wie dit gaat winnen haha. Het zijn allemaal mooie huizen :D
ja klopt.. dat vind ik dus ook! want ik wil het ook weer niet te vol maken! en ik maak zelf normaal ook kleine huisjes... maar ik vond dit wel een uitdaging.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten