Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

450 berichten • Pagina 3 van 23

Thor07
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Het Grote Download/Hack Aanvraag Topic

Hallo Allemaal,

Is er misschien ook een hack of cheat voor sims 3 om een bestaande sim een nieuwe naam te geven?

In sims 2 kon je met een cheat een grafsteen plaatsen en dan kon je een sim een nieuwe naam geven.

groetjes Agaath
Thor07
Orgaandonor Orgaandonor

Oke dank jullie wel

Sorry als het echt een off topic is ik zoek zoveel mogelijk naar de juiste topics maar ik denk dat ik ze nog niet echt goed kan vinden maar in iddergeval bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Agaath
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

sommigen zullen wel weten dat mijn basisspeltrappen het niet helemaal goed doen. hierom ben ik een beetje naar wat moderne trappen aan het zoeken, maar zonder succes. dus ik zou graag willen weten of er ergens wat moderne trappen in een .sims bestandje zijn. (.package snap ik na al die tutorials nog steeds niet, en helper monkey werkt niet met WA, stond op MtS.)
alvast bedankt!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Xelles
Beheerder Beheerder

Monkey werkt wel, gebruik het hier zelf ook. Je moet er alleen voor zorgen dat het "framework" goed geinstalleerd is. Daarvoor kan je dit tooltje gebruiken. Als hij aangeeft dat alles goed is nadat je op je install geklikt heb dan zal alles wat je met monkey installeert het weer moeten doen.
Afbeelding
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Bij all-about-style hebben ze leggings als accessoir. En heb je al bij TSR gekeken? Zeer geschikt voor bij de uggs. een rokje met legging en UGGs is helemaal hot. Of een onder truijurk Bij tst hebben ze ook tunieks met een legging eronder.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten