Frans systeem: Je hebt twee koeien en ze zijn de belangrijkste koeien ter wereld.
Zwitsers systeem: Je hebt 500 koeien maar geen enkele is van jou. Je verdient geld door ze voor een "onbekende" buitenlander bij te houden. Amerikaans systeem: Je hebt twee koeien. Je verkoopt er één en dwingt de andere om melk voor vier te geven. Je bent verbaasd als het beest doodvalt.
De koeien doen het goed, zie ik. En de lijst is nog zoveel langer.
Soms kan het leven ook wat pijnlijker zijn. Stel, je moet naar het ziekenhuis voor een kleine, poliklinische operatie. Zeg maar zo een met een plaatselijke verdoving. Dan zijn er toch zeker dingen die je liever niet hoort, wanneer je op de operatietafel ligt. Zou jij dan graag horen:
Geef me dat... euh... dat euh... dingetje eens aan.
Tussen alle hectiek over Luxe accessoires, patches en mogelijke bugs lijkt het me wel een gepast moment om weer enkele gedachten neer te zetten die met computers te maken hebben.
Je bent verslaafd aan internet:
- Je droomt in HTML.
- Je in je gewone brieven smilies begint te gebruiken.
- Je een tatoeage op je linker bovenarm hebt waarop staat, "beste te bekijken met Internet Explorer 5.5".
wimhuiskamp schreef:Tussen alle hectiek over Luxe accessoires, patches en mogelijke bugs lijkt het me wel een gepast moment om weer enkele gedachten neer te zetten die met computers te maken hebben.
Je bent verslaafd aan internet:
- Je droomt in HTML.
- Je in je gewone brieven smilies begint te gebruiken.
- Je een tatoeage op je linker bovenarm hebt waarop staat, "beste te bekijken met Internet Explorer 5.5".
-Je droomt in C++
-je in gewone brieven UBB-code gaat gebruiken
- Je een tatoeage op je linker bovenarm hebt waarop staat:"Beste te bekijken in Google Chrome".