Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

nanda2009
Orgaandonor Orgaandonor

verwijderen van sims 3 levensweg

Since kort heb ik een probleem, de sims levensweg doet het niet meer.
Ik heb het spel verwijderd, of ja proberen te verwijderen, want toen mijn computer zei dat ik het spel verwijderd had stond hij dus nog steeds in mijn progamma`s en onderdelen lijst.
En deed het dus niet meer nu probeer ik de sims levensweg opnieuw te installeren maar toen kreeg ik een melding dat ik het spel eerst moest verwijderen ik weet dat dit hele verhaal vaag klinkt en ik snap er echt helemaal niks meer van.

het zou heel fijn zijn als iemand wist hoe ik dit kan oplossen.
Groetjes Rachelle
:?

Laatst gewijzigd door nanda2009 op za 17 sep 2011, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

nanda2009
Orgaandonor Orgaandonor

Re: verwijderen van sims 3 levensweg

Jolly schreef:Misschien moet je het hele spel even opnieuw installeren. Eerst alles even deinstalleren en dan weer helemaal opnieuw erop zetten, hopelijk werkt dat.
heb ik al geprobeert maar levensweg bleef gewoon in mijn progamma`s en onderdelen lijst staan
ik had alles van sims verwijderd en toch bleef het nog steeds staan
franniewee
Mest analist Mest analist

Re: verwijderen van sims 3 levensweg

Hoi Nanda,
Als echt niets meer helpt, moet je inderdaad alles verwijderen, maar op een speciale manier waarbij je ook verwijzingen in het register moet weghalen. Dat is best veel werk, dus dat doe je alleen als alle andere dingen die je geprobeerd hebt, niet werken.
Samen met Bas94 ben ik bezig geweest met een tutorial, maar ik heb het nog niet online gezet. Dat wil ik vanavond alsnog wel doen op mijn eigen blog.
Dit is mijn blog met tutorials: https://fransims3tutdutch.blogspot.com/

Ik geef wel even een pm als het erop staat
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties