Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

631 berichten • Pagina 7 van 32

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: Vragen over De Sims 3? Stel ze hier!

Ik zit weer met een probleem, ik heb een tijdje geleden een hele voorraad skins van Lemonleafs gedownload, ik weet niet precies of ik in de tussentijd nog heb gedownload van andere dingen (en al zeker geen default skin want dan zou die er bijstaan denk ik toch), maar toen ik nog eens aan de slag ging met wat sims, waren al mijn skins van Lemonleafs weg en stonden alleen nog maar mijn Ephemera(?) skins erbij, die ik veel eerder al had. Help? D:

V Ik heb gescrolled, ze waren allemaal weg :c

Laatst gewijzigd door Ixors op wo 07 sep 2011, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Waarschijnlijk zijn ze er nog, maar dan staan ze verder naar beneden.. Je kan gewoon scrollen en dan laat dat skinschermpje je meer skins zien..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

@Annemiek ; Tja, dat ligt ook aan de kwaliteit van de game, en hoe/waar je je ava bewerkt :)

@Dimon: Natuurlijk kunnen ze dat ;3 Je moet een beetje flirten, complimenten geven etc. Telkens zo doorgaan, en op een gegeven moment kan je de andere sim verkering vragen ;3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Caitlin
Groentehakker Groentehakker

Ik word helemaal gestoord van die butler, ze maakt iedere keer als een van mn sims honger heeft eten klaar. Daardoor komen er 4/5 kliekjes per dag in de koelkast en die komen dus ook nooit op.
Weet iemand of je kan bepalen wat de butler wel en niet moet doen in huis?
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

@ Marlinde & Pipapanda13; Okee, nouja m'n simskwaliteit is gemiddeld maar ik bewerk het met paint dat is niet zo goed volgensmij. :P Ik zal het eens met picnick proberen. En volgensmij kan je niet via photobucket een avatar uploaden?

Edit; yay, het is wel redelijk gelukt volgensmij. (: Ik heb nu best een scherpe avatar toch? Thanks. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Jovic
Orgaandonor Orgaandonor

Ik heb ook iets vreemds ontdekt mbt de kinderen en de babies.

Er werd een kind geadopteerd, die kwam het huis in lopen en dat zag er heel normaal uit. Maar toen ging ze naar bed en nadat de pyama aan was veranderde ze in een soort gedrocht. Lange armen van een volwassene net een soort tentakels die heen en weer zwiepen. Ziet er een beetje eng uit zelfs. Lijkt nauwelijks nog op een kind.

Heb het ook een keer met een baby gehad, zag er ook normaal uit eerst maar opeens kreeg het een lijf van een volwassen Sim en het hoofdje zat in het kruis van die volwassene. Heel bizar en ook wel eng. Lag het in het baby bedje en zwiepten er ook lange armen uit.

Of een kind heeft de benen van een volwassen Sim, echt heel raar allemaal.

Herkent iemand dit? Het lijkt wel of ik de horror versie van de Sims heb of zo.....ik durf nog amper aan kinderen te beginnen daar.
Simsfreak

^
Volgens mij ligt dat aan een verkeerde download.. Tenminste, ik heb ook iets soortgelijks en dat ligt ook aan een foute download..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak

^
jaa, daar komt het vaak mee.. Als je misschien even bij outifit plannen kijkt, kun je hem daarna opzoeken in het startprogramma (onder downloads) en hem dan proberen te verwijderen..
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Weet iemand waardoor het komt dat als ik van Bouwen naar Leven ga, mijn pc soms vastloopt :?
Dan moet ik mijn sims afsluiten en heb ik het niet op kunnen slaan.

Soms heb ik het ook met gewoon opslaan, dan komt er geen eind aan.. :cry
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie