Ik erger me aan het feit dat het concert van Dead by April dat ik op 29 oktober zou hebben naar december wordt verplaatst D: Nu moet ik nóg langer wachten >.<
Ik erger mij aan een sim die gaat staan net op het moment dat de ander gaat zitten wanneer ik ze allebei tegelijk wil laten zitten, vooral als je er een foto van wilt maken voor een dagboek ofzo.
Ik erger me aan iedereen die gaat samenwonen, trouwen of zwanger is! Zeker omdat mijn vriend liever wil dat ik eerst een tijdje op mezelf woon (note: Hier in mijn stad moet je 4 jaar wachten op een huurhuis en ik sta net pas een half jaar ingeschreven) en we zijn al 3 en half jaar samen!
Nog een note: Hij heeft NOOIT gezegd dat die dat fijner zou vinden! Dat kreeg ik deze zomer ineens te horen.
Ik erger me aan betweters, kinderen in mn klas, leraren, zeikerds, hoofdpijn, moe heid die niet weg gaat, en op het moment ook mn vriend die ik wel kan wurgen.
Aan dat ik twijfel of ik mijn vader nou wel of niet moet opbellen om te vragen of hij me ziek kan melden ^^
Denk niet dat ze het op prijs stellen als ik - als ik toch niet ga- ze zelf opbel