Attentie 10G lezers
Omdat ik nu eigenlijk op de helft ben van de 10G legacy, besluit ik om een Quiz te maken. En er zijn natuurlijk prijzen. Ga nu niet opeens de 10G lezen, alleen maar omdat je wat wil winnen.
De Quiz is uitsluitend voor mensen die hier een keer een reactie hebben geplaatst e.d
Hoeveel prijzen eruit gedeeld worden ligt eraan hoeveel mensen ermee doen. De Quiz komt als ik zeker weet dat ik 1 dag thuis ben, en ik houd natuurlijk dit forum gedeelte in de gaten, dus ben ik eigenlijk ook wel oplettend, als ik een naam zie van een persoon die meedoet en die in dit gedeelte zit, zal je helaas niet meer meedoen. Streng, ik weet het, maar zo weet ik wel dat iedereen eerlijk doet (;
De prijzen zijn als volgt:
Eerste prijs: je mag een grote Set uit de store kiezen (bijv. de set van de Augustus maand), maakt niet uit hoeveel simpoints, je mag alleen geen werelden uitkiezen.
Tweede prijs: jij mag ook een set uitkiezen, maar dan geen set van de maand, dus hij is ook niet zo duur.
Derde prijs: ik weet niet of deze doorgaat, hangt af van het aantal mensen die meedoen. Jij mag ook iets uitkiezen, maar je bent verplicht om onder de prijs van de persoon te blijven die de tweede prijs heeft gekozen, neemt die bijv. een set van (ik zeg maar wat) 500 simpoints, moet jij eronder blijven met de set. Dan neem je bijv. een set van 400 simpoints o.i.d
Ik weet nog niet of wanneer deze Quiz plaats zal houden, maar ik vond het leuk jullie het allemaal al te vertellen enzo. En mocht ik een dag weggaan, (helaas) zal ik iemand aanstellen die het hier in de gaten houd, het kan bijv. een persoon zijn die zijn Quiz al ingestuurd heeft of iemand die zich vrijwillig aanmeld.
Ik hoop dat jullie hier even enthousiast over zijn als ik ;D
Het is het waard
V
Laatst gewijzigd door Simmielove op za 10 sep 2011, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
De vragen zijn af!
Ik denk dat ik morgen na 1 uur de Quiz online gooi, of volgende week maandag.
Het zijn gemiddeld 6 vragen per generatie, in totaal zijn er 32 vragen. Sommige zijn wat moeilijk, andere weer wat makkelijker. Soms kan je de antwoorden ergens anders terug vinden, dat verklap ik dan wel :3
Ik ga zo even kijken hoe het zit met de puntentelling, ik denk voor de 'echt' moeilijke vragen 4 punten, het ligt eraan. Per fout gaat er 1 punt af, maar het ligt er ook aan welke fout je maakt. Ik heb zo'n beetje uit elk hoofdstuk wat gemaakt. En voor degene die mee willen doen? Zouden diegene mij alvast willen PM'en? Je krijgt natuurlijk nog even de tijd om alles door te lezen, daarna stuur je mij een PM dat je alles hebt door gelezen. Daarna stuur ik je de vragen, je mag het antwoord erachter zetten, maar zet die dan vetgedrukt. Je mag ook alleen de antwoorden neerzetten, maar dan wel erbij welke vragen bij welke generatie horen.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen meedoen
edit; Dus dan maakt het niet uit wanneer je ze beantwoord? Want ik ben maandag het 8e uit. En dan moet je toch de hele dag zo'n beetje gaan opletten? Of zie ik dat verkeerd?
Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 11 sep 2011, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
@Matthieu
Jup, ik meot de hele dag opletten
Of naja, ik weet niet of dit duidelijk is:
Morgen sturen jullie (de deelnemers) me een PM als ze uit zijn. Dan stuur ik alle vragen naar de mensen zelf. Ik zal gelijk alles nakijken ect.
Daarna is die persoon weer vrij om in het Uitgelichte deel te kijken
Desnoods herinner ik je eraan :3
Je kan me nu PM voor de vragen!
Duss, als je uit bent en alles gedaan hebt enzo. Kan je me een pm sturen, je kan altijd nog meedoen
(MOcht er vandaag iets gebeurd zijn en je hebt geen PM kunnen versturen, stuur mij een berichtje met de reden, is het een echte reden, zal ik wel een uitzondering maken. Maar dan krijg je de Quiz de volgende dag pas, en dat kan wat lang duren want ik ben het 8e uit)