Maar eerst zou ik je even voorstellen aan de twee presentatrices van TT(
Tiener
Topmodel):

Anouk Smid en Mirna Strikkema!
‘Leuk dat je kijkt naar TT, de challenge voor dromende tieners! In dit programma gaan we de echte talenten beoordelen, op hun foto`s! Wij doen dat eigenlijk gewoon vanuit onze luie stoel, maar jullie niet. Jullie moeten laten zien wat je in je hebt, en ook echt mee willen doen.
Daarom vragen wij alle tieners, die dan ook serieus interesse hebben in een modellen carrière zich aan te melden!
Ook jongens zijn echt welkom hoor, en er word niemand voorgedrongen.
Wij maken zelf de beslissing, en geven altijd een reden waarom, en een tip, als die dan nodig is!’

‘Maar in ieder geval, ik ben dus Anouk Smid.
Ik ben model, en ontdekt toen ik een keer mee deed aan een fotoreportage van het blad ‘SimmSexy’. Hieraan kon elke vrouw meedoen, wat ik dus ook deed! Er stonden een paar echt mooie foto`s bij, en al snel ging de telefoon dan ook bij het hoofdkantoor van ‘SimmSexy’, wie die vrouw op de voorkant was!
Mensen bleken in mij geïnteresseerd, vanwege mijn mooie huidskleur en mijn liefdevolle ogen. Zo ben ik dus eigenlijk hier beland, dankzij mijn succesvolle modellenwerk.’

‘Ik ben Mirna Strikkema, bekent door SV topmodel, waar ik als tweede ben geëindigd, maar ik weet wel dat ik meer modellenwerk doe dan de winnaar: Felicia Nooitgenoeg.
Zo ben ik dan dus ook hier beland, om het aanstormende talent van TT te spotten!’

‘In deze competitie gaat het vooral om geloven in jezelf, en talenten, die we graag willen zien!’

‘Maar om je te helpen, hebben we hier misschien wel een goed voorbeeld, van hoe het niet moet, je ziet het natuurlijk vast wel dat…
- bij een foto de muren niet goed staan, je kunt ze beter helemaal overeind zetten bij zulke foto`s!
- Dat de bouwmodus aan staat waardoor je vakjes krijgt, ook geen mooi gezicht!’

‘Ook bij deze foto zie je duidelijk welke beter is, het bovenaanzicht kan wel, maar niet bij zo`n foto! Ook de muren omhoog maakt het geheel al een stuk beter!’

'En ook het hoofd is nou niet bepaald een aantrekkelijke foto, waarmee je het helemaal kunt maken.’

‘Dus het lijkt ons echt leuk als je je wilt aanmelden, gewoon bij bovenstaande bericht alles invullen, en je hebt het voor elkaar!’
Laatst gewijzigd door Jenny op vr 29 jan 2010, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.